Essem Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Silkeboxer er jo bare harry, aldri brukt det. Det er ikke silke engang, bare kjip polyester. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Neinei Det vil si at du ikke går med noe undertøy i det hele tatt Hah.. xD Da føler jeg meg litt naken ass.. xD Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Silkeboxer er jo bare harry, aldri brukt det. Det er ikke silke engang, bare kjip polyester. Må si meg enig der ja Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Bare ikke selg tastaturet/musen din på bruktmarked.no du så går det fint Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg klør meg på pungen as we speak. Denne skole- PCen skal leveres inn til skolen på torsdag. Wee! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hva med å bare gå --->Kommando<---? Kan tenke meg at det er mye mer komfortabelt og da er pungen også mye mer tilgjengelig Hvem gjør ikke det da? Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Neinei Det vil si at du ikke går med noe undertøy i det hele tatt Hah.. xD Da føler jeg meg litt naken ass.. xD Du sier ikke det. Et ekte gutteliv er og sitte i boksern ha hånden nedi og se på film med snack ;D Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Neinei Det vil si at du ikke går med noe undertøy i det hele tatt Hah.. xD Da føler jeg meg litt naken ass.. xD Du sier ikke det. Et ekte gutteliv er og sitte i boksern ha hånden nedi og se på film med snack ;D Så lenge du ikke spiser snack med den hånda du klør deg på pungen med så Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Neinei Det vil si at du ikke går med noe undertøy i det hele tatt Hah.. xD Da føler jeg meg litt naken ass.. xD Du sier ikke det. Et ekte gutteliv er og sitte i boksern ha hånden nedi og se på film med snack ;D Så lenge du ikke spiser snack med den hånda du klør deg på pungen med så Hahaha. ^^ Beste tråd.. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Ey, er det bare meg som var så treig til å legge merke til at de har flytta tråden min til Samfunn>Helse? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det har jeg oppdaget for lenge siden... Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Jeg så det for en stund siden. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg tar meg på tissen nå mens jeg ser på fotball og sitter på pcen :O Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Neimen hysj Det er PUNGEN du skal ta deg på! Og klø da Endret 12. juni 2008 av Lillehagen.no Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tissen blir for privat. Den kan jo reagere litt... Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja jeg tar meg på pungen og på tissen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jepp, litt pung-beføling med panisk tiss nappi....eh... Ja, jeg klør meg på pungen, anywhere, anytime, for vennene mone er det nesten selvfølge at jeg fikler litt med meg selv Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Sånn er det med meg å Nesten alle bilder jeg er på, så har jeg handa nedi buksa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå