Essem Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Klø på balla gjør jeg innimella da det trengs, men stapper ikke hånda ned i trusa for å gjøre det. Nei, det håper jeg da ikke. Truser er for jenter. Bruk boxer, mann. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) En slik...Click me :!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!: Endret 7. juni 2008 av WASD Lenke til kommentar
aGal Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Klø på balla gjør jeg innimella da det trengs, men stapper ikke hånda ned i trusa for å gjøre det. Nei, det håper jeg da ikke. Truser er for jenter. Bruk boxer, mann. "Trusa" er mer et begrep for meg, jeg går i boxer Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Klø på balla gjør jeg innimella da det trengs, men stapper ikke hånda ned i trusa for å gjøre det. Nei, det håper jeg da ikke. Truser er for jenter. Bruk boxer, mann. "Trusa" er mer et begrep for meg, jeg går i boxer Hørt om Gutte G-streng\String? Hahaha .xD et ser så utrolig Dumt ut.. xD Ikke frekt ment mot de som bruker det ass.. Men jeg liker å bruke boxer.. ^^ Litt store også. Da har Junior litt plass nedi der.. xD Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Bjørn Borg FTW Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det noen boxere man klør mindre av? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg klør mer av bjørn borg boxerene en silkeboxerne som jeg gikk med før Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Jeg klør mer av bjørn borg boxerene en silkeboxerne som jeg gikk med før Hmm, kansje barbere once or twice ?! Endret 8. juni 2008 av D3m0ns0ul Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ull boksere er no herk. Spesielt på en varm sommer dag når du svetter. Jeg har foresten mygg bitt på pungen for de som skulle være intresert En slik...Click me :!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!::!: En slik en må jeg få meg Endret 8. juni 2008 av n4w Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Er det normalt å klø seg på pungen mens man spiller? Tja, så lenge det er din pung så. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bjørn Borg FTW Woohoo! Bjørn Borg Boxer Svart med GULL skrift.. ;D Thats the Boxer.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Omg!! Så flaut.. xD Til Jul.. Så hadde faren min en dame.. xD Også fikk jeg børn borg boxere av hun.. 2 stk.. Den ene var Blå og den andre var Rosa med Liten Skrift ganske trang.. xD Og nå for litt siden fant jeg ut at jeg hadde fått Bjørn borg Jente Boxer av hun.. Den rosa. xD Hakke brukt den siden.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ahaha, det var burn! De er litt kortere, og strammere, men ellers er de jo kliss like gutteutgaven! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Skjønner hvordan gutter greier å bruke rosa undertøy, det er flere i klassen min som gjør det. Hadde jeg gjort det hadde jeg følt meg så utrolig femy, nesten som om jeg skulle brukt sminke :S Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Ahaha, det var burn! De er litt kortere, og strammere, men ellers er de jo kliss like gutteutgaven! Den var prikk lik Jente Boxerne.. xD Med liten skrift.. osv.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Omg!! Så flaut.. xD Til Jul.. Så hadde faren min en dame.. xD Også fikk jeg børn borg boxere av hun.. 2 stk.. Den ene var Blå og den andre var Rosa med Liten Skrift ganske trang.. xD Og nå for litt siden fant jeg ut at jeg hadde fått Bjørn borg Jente Boxer av hun.. Den rosa. xD Hakke brukt den siden.. Det betyr vel bare at man fint kan gå med jente boxer.. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Hva med å bare gå --->Kommando<---? Kan tenke meg at det er mye mer komfortabelt og da er pungen også mye mer tilgjengelig Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva med å bare gå --->Kommando<---? Kan tenke meg at det er mye mer komfortabelt og da er pungen også mye mer tilgjengelig Skjønnte ikke helt.. xD Er det en Boxer merke som heter Kommando? ^^ Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Neinei Det vil si at du ikke går med noe undertøy i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå