Lillehagen.no Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Pungen trenger jo tross alt litt luft av og til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Denne tråden var spennende.*følger nøye med* Me 2 Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Må vel være ganske normalt det vel. Det er vel like normalt som å klø andre steder. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Må vel være ganske normalt det vel. Det er vel like normalt som å klø andre steder. tror det er mer normalt å klø på pungen jeg da:P Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Må vel være ganske normalt det vel. Det er vel like normalt som å klø andre steder. tror det er mer normalt å klø på pungen jeg da:P Amen Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Tror bare jeg har klødd meg på pungen en gang siden forrige post:P link Hvis du klør deg for mye kan du lide samme skjebne som han her Litt annet om kløe i skrittet Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg går alltid med Hånda nedi boxern.. ^^ Holder hånda mi på Kukken for å varmee meeeeg.. Er ikke du 12 elns? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Er ikke du 12 elns? Cheata du med å se på profilen hans? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nei, men mener å huske at han sa at han var ganske ung. Poenget mitt var: Du kan jo ikke ha såå mye å varme deg på når du er 12. ^^ Med mindre du er veldig tidlig utviklet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Klør meg ikke på pungen når jeg spiller, nei. Men gjør det vel en gang iblant, sjelden at det seriøst klør på pungen. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Med mindre du er veldig tidlig utviklet. Jøran er det! Han er litt av en jentefut også Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Nå begynte jeg å klø. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Klør meg alltid på pungen mens jeg spiser og sånt. neida^^ Klødde engang så hardt at det begynte å svi, var noe dritt og sykle etter det. Etter denne episoden har jeg vært veldig forsiktig med det^^ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har trådstarter fått svar på spørsmålet sitt, som egentlig også er feilpostet? (Spørsmålet er rettet mot førstnevnte). Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 klør bare gjennom buksa, aldri hud mot hud kontakt med mindre jeg er på dass eller noe Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Har trådstarter fått svar på spørsmålet sitt, som egentlig også er feilpostet? (Spørsmålet er rettet mot førstnevnte). Jepp, jeg er fornøyd jeg Grunnen til at jeg posta det her var fordi jeg ville vite om folk gjorde det offentlig osv, var ikke veeldig fokusert på å få seriøse svar her Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Nei, men mener å huske at han sa at han var ganske ung. Poenget mitt var: Du kan jo ikke ha såå mye å varme deg på når du er 12. ^^ Med mindre du er veldig tidlig utviklet. Du må nok plusse på med 2 år.. For jeg er 14.. xD Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Med mindre du er veldig tidlig utviklet. Jøran er det! Han er litt av en jentefut også Hva mener du med Litt av en Jentefut xD? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Med mindre du er veldig tidlig utviklet. Jøran er det! Han er litt av en jentefut også Hva mener du med Litt av en Jentefut xD? tror han mener draget, men hva hadde det med saken å gjøre XD? eller kanskje litt av en jentegutt:? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå