Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?

Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker ikke hvor det var, tror det var i Tromsø, men det var visst en kar som klødde seg på balla og fikk bot av en politibetjent. Politibetjenten var kvinnelig.

:ph34r:

Hvor latterlig er ikke det og ha det på Rullebladet om han fikk det. Men jeg hadde bare ledd vis en politibetjent ga meg bot for det

Endret av D3m0ns0ul
Lenke til kommentar
Husker ikke hvor det var, tror det var i Tromsø, men det var visst en kar som klødde seg på balla og fikk bot av en politibetjent. Politibetjenten var kvinnelig.

Hvor latterlig er ikke det og ha det på Rullebladet om han fikk det. Men jeg hadde bare ledd vis en politibetjent ga meg bot for det

Hahaahaha.. xD Sant.. :p Hadde bare sakt.. "Øøøh.. Skal du lism gi meg bot for å klø meg på pungen? Det er heelt vanlig for oss Menn og Gutter.. Dere Kvinner synntes sikkert at det er Ekkelt.. Men vi har våre måter og dere har deres måter.. Så den Boten kan du bare putte opp i ræva di.. ;) "

Lenke til kommentar

Hahaahaha.. xD Sant.. :p Hadde bare sakt.. "Øøøh.. Skal du lism gi meg bot for å klø meg på pungen? Det er heelt vanlig for oss Menn og Gutter.. Dere Kvinner synntes sikkert at det er Ekkelt.. Men vi har våre måter og dere har deres måter.. Så den Boten kan du bare putte opp i ræva di.. ;) "

"for det er lissm det som er normalt blant dere kvinner og jenter, veitu"

Lenke til kommentar

"for det er lissm det som er normalt blant dere kvinner og jenter, veitu"

Hahahha. .xD ^^ Bra sakt.. :D

Lenke til kommentar
Bra gjort å quote hvert innlegg over seg flere ganger på rad også, da :p

Men å få bot for å klø seg på ballene offentlig er helt idiotisk. Akkurat som å urinere offentlig, det er helt naturlig!

:/

Erhmm, ville ikke sagt at og urinere offentlig er normalt ? o.O

Lenke til kommentar

Men å få bot for å klø seg på ballene offentlig er helt idiotisk. Akkurat som å urinere offentlig, det er helt naturlig!

Det er vell mer Ekkelt da.. Man kan godt Urinere ute.. Men helst ikke blant andre folk.. ;)

Lenke til kommentar

Det er vell mer Ekkelt da.. Man kan godt Urinere ute.. Men helst ikke blant andre folk.. ;)

Jeg har det! Bare uriner i munnen på politidama :wee: Da løser nok alt seg :thumbup:

Lenke til kommentar
Rart at det faktisk er så mange svar i denne tråden eigentleg.

Hvorfor er det rart at mange svarer i denne tråden egentlig?

Om man skal Urinere i kjeften på en polti dame, Eeeh.. Det kan gå galt.. xD

Urinere i munnen på en politi dame ? Gjør du det er du passe dum ?!

Lenke til kommentar
Rart at det faktisk er så mange svar i denne tråden eigentleg.

Hvorfor er det rart at mange svarer i denne tråden egentlig?

Om man skal Urinere i kjeften på en polti dame, Eeeh.. Det kan gå galt.. xD

Urinere i munnen på en politi dame ? Gjør du det er du passe dum ?!

JAAA! Det var det jeg skulle si.. xD Men kom ikke på det. :p

Lenke til kommentar

Urinere er normalt, mennesker er ikke født med toalett ?

Det er jo mer idiotisk å pisse i buksa enn å stå å pisse i en busk offentlig ?

Må man pisse så må man pisse!

Offentlig urinering burde være lov til en viss grad. F.eks. at man slipper bot om man gjemmer seg bort i en busk etc.

men får bot for å pisse ned f.eks. et butikkvindu eller en statue midt i en park. Man trenger vel heller ikke akkurat urinere direkte der andre folk er, heller gå litt bort.

Det med bot for kløing på balla nekter jeg å tru at noen har fått med mindre den personen stod med buksene nede.

Klø på balla gjør jeg innimella da det trengs, men stapper ikke hånda ned i trusa for å gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...