Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?

Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Dama slo opp i stad.. xD Ingen kan klø meg leenger.. xD

Men imens kan min høyre hånd være vikar for kløinga xD

Skaffer nok en til som kan gjøre det.. xD

Stakar:( Åssen går det med deg? .....

Det ekke krise at hun slo opp assa.. xD Små gutta lever videre og venter på en ny en... xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Klø" på ballene gjør jeg av og til, men når jeg sitter ved PCen? Nei. Men film derimot...da ender jeg ofte opp som dette :!: :

al_bundy_vs_chobot.jpg

Al Bundy!

Helt enig kan hende jeg gjør det med film men, når jeg sitter ved pcen av og til og snakker med dama kan det hende den sklir innom :)

Lenke til kommentar

Helt enig, pleier egentlig ikke og klø meg på pungen foran pcen. Kan hende den sklir ned 1-2 ganger men ellers nei. Foran Tv derimot kan man nesten tro den har flyttet inn :) Eller vis jeg ser på Film med en Jente eller på Kino ved siden av en fin jente.

Lenke til kommentar
Tråden er 17 sider lang... *hint hint*

Se på antall innlegg og ikke antall sider... *hint hint*

Nå, sier du det? Vil påstå at sider gir bedre oversikt over hvor lang tråden er.

Man kan selv velge hvor mange poster/side man vil ha. Denne tråden er på tredje siden om du har 150 poster/side.

Lenke til kommentar

Kommer vel ann på sensoren.

Er det en kar som vet hvor godt det er og klø seg så er det vel ingen problem. Vil tro han da med letthet kan sette seg inn i din situasjon og se behovet. Er det naturfag du skal ha eksamen i kan du flette det inn i en besvarelse på friksjon eller noe i den duren.

Er det derimot ei dame må du se det litt ann tror jeg. Kan godt henne hun tenner av og se en ung hånd klø seg der nede. På en annen siden kan du jo komme ut for ei gammel sur ei som ser på den slags med avsky. Prøv og analyser sensoren før du klør.

Lenke til kommentar
Dama slo opp i stad.. xD Ingen kan klø meg leenger.. xD

Men imens kan min høyre hånd være vikar for kløinga xD

Skaffer nok en til som kan gjøre det.. xD

Stakar:( Åssen går det med deg? .....

Det ekke krise at hun slo opp assa.. xD Små gutta lever videre og venter på en ny en... xD

xD

:ermm:

Lenke til kommentar
Jeg har en kompis som alltid står og klør seg på ballene fullt offentlig..

Det tror jeg de fleste har, Det har iallefall jeg og...

Ingen som klør seg pungen vel? :dontgetit:

Nei, det er ingen som klør seg pungen. Jeg klør på den jeg, gjør ikke du og ? o.O :innocent:

Endret av D3m0ns0ul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...