Essem Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Fordi det er flere blodårer i Venstre testikkel. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hvis det jeg klør på pungen klør jeg meg, unntatt når jeg er på skolen. Midt på Karl Johan er ok, men på skolen er det fy fy. Logisk? Litt sånn som med fising da. Jeg har ingen problemer med å slippe en fjert når jeg er alene, eller med andre gutter, samme som at jeg ikke har noen problemer med å klø meg på pungen foran andre kompiser. Men når man får en jente inn i bildet, så blir det ganske forandret. Da er det plutselig ikke normalt, og plutselig veldig ekkelt å klø seg der man klør. Det blir vel litt instinkt mot sosial samferd Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Location, location, location. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Hver gang jeg klødde som liten ropte jeg til mor og sa: "det kløøøør!" Fikk alltid samme svar; Klø tilbake!" pappa sa alltid at jeg måtte stryke, og ikke klø. Klø gjorde det bare værre. Så jeg har utvilket en klø/stryke metode, som fungerer utmerket. Og hvis en jente er tilstede, bruker jeg små nappe/stryke bevegelser utsiden på buksen ved pungen. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jentene smelter sikkert da Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Taaaadaaaaa!!!!! xD ... Jeg gir denne tråden her en Gull pokal fra meeg.. ^^ For å være så genial og morsom.. Beste tråden jeg har lest faktisk.. 1000000000000\10 - Beste Tråd Pokal Mai 2008 Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jaha.. Er det så morsomt a? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg vil ha klø-pinne til pungen.. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jaha.. Er det så morsomt a? Det er fordi du ikke kjønner en D**** av denne tråden siden du ikke har deltat fra starten av... Ikke kommenter andres innlegg viss du ikke har noe bedre å si enn.. *Jaha.. Er det så morsomt a?* Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Jaha.. Er det så morsomt a? Har du kommet hit igjen nå Er det forsten unormalt å ha 3 steiner der nede? Endret 30. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jaha.. Er det så morsomt a? Har du kommet hit igjen nå Er det forsten unormalt å ha 3 steiner der nede? Ja.. xD Ikke si at den ene din har kuttet seg i 2? xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 hoho, nå har jeg 4 mine multipliserer seg....tenk om jeg får 20 stykker da? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvis det jeg klør på pungen klør jeg meg, unntatt når jeg er på skolen. Midt på Karl Johan er ok, men på skolen er det fy fy. Logisk? Litt sånn som med fising da. Jeg har ingen problemer med å slippe en fjert når jeg er alene, eller med andre gutter, samme som at jeg ikke har noen problemer med å klø meg på pungen foran andre kompiser. Men når man får en jente inn i bildet, så blir det ganske forandret. Da er det plutselig ikke normalt, og plutselig veldig ekkelt å klø seg der man klør. Det blir vel litt instinkt mot sosial samferd Jeg har problemer med å fise foran jenter, men å klø meg på pungen bryr jeg meg ikke noe om Jentene i klassen ser bare oppgitt på meg når jeg gjør det Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2008 Taaaadaaaaa!!!!! xD ... Jeg gir denne tråden her en Gull pokal fra meeg.. ^^ For å være så genial og morsom.. Beste tråden jeg har lest faktisk.. 1000000000000\10 - Beste Tråd Pokal Mai 2008 *Snufs snufs* Da vil jeg gjerne takke mor og far og mine brødre for denne fantastiske prisen! Jeg føler meg beæret, og jeg vil også takke Teh Jøran for å overrekke meg denne prisen og for å være såpass aktiv i denne tråden! Elsker dere alle!*snufs snufs-gråte* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Jaha.. Er det så morsomt a? Har du kommet hit igjen nå Er det forsten unormalt å ha 3 steiner der nede? Nei det er selvsagt ikke unormalt, hva ellers? Endret 30. mai 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som har sett pungen bevege seg? Så til min store forskrekkelse at den bevegde på seg:S Så ut som den jobbet i "bølger" Noen andre som har vert borte i dette eller som gidder og sjekke? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Noen som har sett pungen bevege seg?Så til min store forskrekkelse at den bevegde på seg:S Så ut som den jobbet i "bølger" Noen andre som har vert borte i dette eller som gidder og sjekke? Når du er kald, prøv å myk den opp og varm den under en lampe eller noe . Jepp, jeg har gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå