Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?

Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det jeg klør på pungen klør jeg meg, unntatt når jeg er på skolen. :hrm:

Midt på Karl Johan er ok, men på skolen er det fy fy.

:hmm: Logisk?

Litt sånn som med fising da. Jeg har ingen problemer med å slippe en fjert når jeg er alene, eller med andre gutter, samme som at jeg ikke har noen problemer med å klø meg på pungen foran andre kompiser. Men når man får en jente inn i bildet, så blir det ganske forandret. Da er det plutselig ikke normalt, og plutselig veldig ekkelt å klø seg der man klør.

Det blir vel litt instinkt mot sosial samferd :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Hver gang jeg klødde som liten ropte jeg til mor og sa: "det kløøøør!" Fikk alltid samme svar; Klø tilbake!"

pappa sa alltid at jeg måtte stryke, og ikke klø. Klø gjorde det bare værre. Så jeg har utvilket en klø/stryke metode, som fungerer utmerket.

Og hvis en jente er tilstede, bruker jeg små nappe/stryke bevegelser utsiden på buksen ved pungen.

Lenke til kommentar
Hvis det jeg klør på pungen klør jeg meg, unntatt når jeg er på skolen. :hrm:

Midt på Karl Johan er ok, men på skolen er det fy fy.

:hmm: Logisk?

Litt sånn som med fising da. Jeg har ingen problemer med å slippe en fjert når jeg er alene, eller med andre gutter, samme som at jeg ikke har noen problemer med å klø meg på pungen foran andre kompiser. Men når man får en jente inn i bildet, så blir det ganske forandret. Da er det plutselig ikke normalt, og plutselig veldig ekkelt å klø seg der man klør.

Det blir vel litt instinkt mot sosial samferd :cool:

Jeg har problemer med å fise foran jenter, men å klø meg på pungen bryr jeg meg ikke noe om :p

Jentene i klassen ser bare oppgitt på meg når jeg gjør det :)

Lenke til kommentar
Taaaadaaaaa!!!!! :D xD ... Jeg gir denne tråden her en Gull pokal fra meeg.. ^^ For å være så genial og morsom.. Beste tråden jeg har lest faktisk.. :D 1000000000000\10 :D

post-138348-1212128394_thumb.jpg - Beste Tråd Pokal Mai 2008

*Snufs snufs* Da vil jeg gjerne takke mor og far og mine brødre for denne fantastiske prisen! Jeg føler meg beæret, og jeg vil også takke Teh Jøran for å overrekke meg denne prisen og for å være såpass aktiv i denne tråden! Elsker dere alle!*snufs snufs-gråte* :cry:

Lenke til kommentar
Noen som har sett pungen bevege seg?

Så til min store forskrekkelse at den bevegde på seg:S Så ut som den jobbet i "bølger"

Noen andre som har vert borte i dette eller som gidder og sjekke?:p

Når du er kald, prøv å myk den opp og varm den under en lampe eller noe :wee: .

Jepp, jeg har gjort det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...