Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?

Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Sånn fungerer det også hos hunder tror jeg; det er sånn at hvis venstre testikkel er høyere enn den andre, er ikke hunden ordentlig moden :!: Tygg litt på den a gutta :D

Ikke kødd'a.. Ikke si at du har sjekket det på Bikkjene.. xD?

OOhhh yeah he did ..

¨Katten min er kasterter :/ so i dont know !!! O.O :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sånn fungerer det også hos hunder tror jeg; det er sånn at hvis venstre testikkel er høyere enn den andre, er ikke hunden ordentlig moden :!: Tygg litt på den a gutta :D

Tror du virkelig at jeg går og ser på ballene til hunder eller :nei: Jeg tror jeg leste det i et blad en eller annen gang. Husker ikke helt, lenge siden jeg leste det :thumbup:

Lenke til kommentar

Tror du virkelig at jeg går og ser på ballene til hunder eller :nei: Jeg tror jeg leste det i et blad en eller annen gang. Husker ikke helt, lenge siden jeg leste det :thumbup:

OKei.. xD Hehe.. Husker en gang.. Jeg var 12 ellr noe.. Omg.. Det klødde i ræva som FAEN.. Jeg tror jeg hoppa opp og ned op gulvet hele tiden.. xD Det klødde.. Daim.. xD

Lenke til kommentar

OOhhh yeah he did ..

¨Katten min er kasterter :/ so i dont know !!! O.O :ermm:

FYI katter og hunder er to forskjellige dyr :D

Lenke til kommentar
Min Høyre ballestein er større en min venstre.. xD Hhaa.. Noen andre som har det?

Ja er faktisk sånn hos hos meg å :D

Tror det er ganske normalt at de ikke er like store ;)

Den ene balla skal være større enn den andre. Helt normalt. :)

Lenke til kommentar
Min Høyre ballestein er større en min venstre.. xD Hhaa.. Noen andre som har det?

Ja er faktisk sånn hos hos meg å :D

Tror det er ganske normalt at de ikke er like store ;)

Den ene balla skal være større enn den andre. Helt normalt. :)

Hvorfor det ? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...