xelag1 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sånn fungerer det også hos hunder tror jeg; det er sånn at hvis venstre testikkel er høyere enn den andre, er ikke hunden ordentlig moden :!: Tygg litt på den a gutta Ikke kødd'a.. Ikke si at du har sjekket det på Bikkjene.. xD? OOhhh yeah he did .. ¨Katten min er kasterter :/ so i dont know !!! O.O Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Sånn fungerer det også hos hunder tror jeg; det er sånn at hvis venstre testikkel er høyere enn den andre, er ikke hunden ordentlig moden :!: Tygg litt på den a gutta Ikke kødd'a.. Ikke si at du har sjekket det på Bikkjene.. xD? Tror du virkelig at jeg går og ser på ballene til hunder eller Jeg tror jeg leste det i et blad en eller annen gang. Husker ikke helt, lenge siden jeg leste det Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Sånn fungerer det også hos hunder tror jeg; det er sånn at hvis venstre testikkel er høyere enn den andre, er ikke hunden ordentlig moden :!: Tygg litt på den a gutta Ikke kødd'a.. Ikke si at du har sjekket det på Bikkjene.. xD? Tror du virkelig at jeg går og ser på ballene til hunder eller Jeg tror jeg leste det i et blad en eller annen gang. Husker ikke helt, lenge siden jeg leste det OKei.. xD Hehe.. Husker en gang.. Jeg var 12 ellr noe.. Omg.. Det klødde i ræva som FAEN.. Jeg tror jeg hoppa opp og ned op gulvet hele tiden.. xD Det klødde.. Daim.. xD Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Min Høyre ballestein er større en min venstre.. xD Hhaa.. Noen andre som har det? Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Nå må du roe ned litt her TehJøran Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Min Høyre ballestein er større en min venstre.. xD Hhaa.. Noen andre som har det? Ta deg en varm dusj, ta deg på balla og kjenn etter klumper på Tha Bols! Men seff henger den ene mer ned enn den andre... Men her var det størrelse... Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Sånn fungerer det også hos hunder tror jeg; det er sånn at hvis venstre testikkel er høyere enn den andre, er ikke hunden ordentlig moden :!: Tygg litt på den a gutta Ikke kødd'a.. Ikke si at du har sjekket det på Bikkjene.. xD? OOhhh yeah he did .. ¨Katten min er kasterter :/ so i dont know !!! O.O FYI katter og hunder er to forskjellige dyr Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Klør meg på pungen hele tiden jeg... Mamma og pappa blir litt sure på meg og spør meg om den er der Det er nesten en vane sak Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 28. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2008 Hvis fattern ser at jeg gjør det spør han alltid: Finner du noe eller? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) *Jeg skal ALDRI mer la venner få vite passorda mine* Endret 29. mai 2008 av Fev4ng Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Haha :!: Satt å klødde meg når jeg så denne tråden her Ja, kløing er digg Er vel blitt en vane. Litt kipt å sitte med håda ned i buksa når mamma kommer inn istua Tenker likom ikke over det, hånda lever sitt eget liv Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Min Høyre ballestein er større en min venstre.. xD Hhaa.. Noen andre som har det? Ja er faktisk sånn hos hos meg å Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Normalt å klø seg pungen? Jeg gjør det ihvertfall konstant! Jeg holder meg også rundt ballene når jeg konsentrerer meg, jeg får en trygghetsfølelse da Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Min Høyre ballestein er større en min venstre.. xD Hhaa.. Noen andre som har det? Ja er faktisk sånn hos hos meg å Tror det er ganske normalt at de ikke er like store Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Min Høyre ballestein er større en min venstre.. xD Hhaa.. Noen andre som har det? Ja er faktisk sånn hos hos meg å Tror det er ganske normalt at de ikke er like store Den ene balla skal være større enn den andre. Helt normalt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 *Jeg skal ALDRI mer la venner få vite passorda mine* Hva var det de skrev? o.O Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Min Høyre ballestein er større en min venstre.. xD Hhaa.. Noen andre som har det? Ja er faktisk sånn hos hos meg å Tror det er ganske normalt at de ikke er like store Den ene balla skal være større enn den andre. Helt normalt. Hvorfor det ? Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 29. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2008 Cuz that's teh way of life, deal with it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå