Tehjoran Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 n4w, jeg biter.. Fev4ng.. Jeg spiser. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Du spiser ikke, du klør. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Til og med Nissen klør.. xD Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Forestill dere folk på tg a En hel haug med svette datafolk som ikke dusjer på flere dager :!: Bare for å forsvare TG-folket; mesteparten av deltakerne dusjer oftere enn dere tror. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 16. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2008 Ok da, men tenk på alle de som ikke gjør det Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 n4w, jeg biter.. Hadde du vært jente hadde du skulle fått bite meg på pungen :!: Det skal være godt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Det er godt......................................så nå vet du det Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 I Dag skal jeg klø ekstraaa godt på pungen.. Haha.. xD Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Men du er pung-hekta også da, hver dag er en ekstra klø-dag for deg Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Men du er pung-hekta også da, hver dag er en ekstra klø-dag for deg Hahaha. xD Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Bare kule folk som klør seg på pungen Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Bare kule folk som klør seg på pungen EDIT: Det er bare de teite folka som ikke gjør det! Endret 18. mai 2008 av Lillehagen Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bare kule folk som klør seg på pungen EDIT: Det er bare de teite folka som ikke gjør det! Serriøst.. Det er sant da.. Tenk hvor EKLE og svette punger andre har.. :S Men.. Jeg liker ikke at når jeg går inn på mine innlegg.. At det ikke er noe nytt i denne tråden.. Hehe. xD Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mener du at de er svette fordi de ikke klør? Hva med din svette da? Blir du kvitt den fordi den fester seg under neglene dine når du klør? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mener du at de er svette fordi de ikke klør? Hva med din svette da? Blir du kvitt den fordi den fester seg under neglene dine når du klør? Ooooh you just got burned boy.. you got burned real hard! R... r.. re.. reetaaard! Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mener du at de er svette fordi de ikke klør? Hva med din svette da? Blir du kvitt den fordi den fester seg under neglene dine når du klør? Haha, denne tråden blir bedre og bedre:P Det er vel mest sannsynelig at de som aldri klør går rundt med en konstant kløe og derfor svetter ekstremt på pungen. Noe og tenke litt på: Klør du deg oftest på ryggen eller pungen? Klør folk i skinnbukser seg mer på pungen enn folk i olabukser? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Der ja....der kom de berømte skinnbuksene inn.........så folkens, dere har nå vært vitne til en tråd-evulusjon Dere har kommet til et nytt nivå=) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kan ikke si at jeg klør veldig ofte på pungen, men det kan jo ha noe med at jeg holder den velfrisert da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå