Lillehagen.no Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg skjønner ikke alt dette med at hårene klør jeg, de plager ikke meg ihvertfall Kanskje det hjelper å dusje en gang i blant folkens? :!: Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 hahah. Fyfaen! En tråd om å klø seg på pungen! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er det så svært problem da? Finnes tråder der en fyr lurer på hvor ofte vi driter Daglig.. xD Jeg har prøvd Tigerbalsam under øya.. Begynte å "grine" xD Haha.. Satt i timen da. xD Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Forestill dere folk på tg a En hel haug med svette datafolk som ikke dusjer på flere dager :!: Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Forestill dere folk på tg a En hel haug med svette datafolk som ikke dusjer på flere dager :!: Æ-S-J!! SÅ FUCKING EKKELT.. xD Hva tenker du med.. Nå ble jeg kvalm.. Vet du hva.. Disse tv program folka burde dra på en av disse Tg'ene og telle hvor mange ganger folk klør seg på pungen i løpet av de dagene de er der.. xD Det hadde vært så lættiz.. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Har det ikke vært dusjtvang på TG de siste åra? Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Burde være kåringer om hvem som lukter mest svett der, det hadde vært kult! Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Burde være kåringer om hvem som lukter mest svett der, det hadde vært kult! Du hadde jo vunnet soleklart thihihi Endret 15. mai 2008 av Jagland Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Burde være kåringer om hvem som lukter mest svett der, det hadde vært kult! Fritt for å være dommer! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hva er egentlig tigerbalam ment til å brukes for? Svir jo som et helvete å ta det på pungen.. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Æ-S-J!! SÅ FUCKING EKKELT.. xD Hva tenker du med.. Nå ble jeg kvalm.. Vet du hva.. Disse tv program folka burde dra på en av disse Tg'ene og telle hvor mange ganger folk klør seg på pungen i løpet av de dagene de er der.. xD Det hadde vært så lættiz.. Er ikke vits å telle engang, det er sannsynligvis bare jentene som da ikke klør seg. (Håper jeg for guds skyld ) Hvis ikke de hjelper guttene å klø da :!: Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hva er egentlig tigerbalam ment til å brukes for? Svir jo som et helvete å ta det på pungen.. Det skal brukes på ømme og stive muskler, men alle vet hvor mye kult man kan ha med den:D Tigerbalsam er faktis et lite alternativ når du er tett i nesen og du ikke har nesespray tilgjenlig! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 husk at dommern må lukte, kjenne åssen klø-konstinensen er, og måle svette-mengden Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) EDIT: JEG KLØR OFTE Endret 15. mai 2008 av TehJøran Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Please.....ikke la dette bli en sånn "pelle på loffen når det klør og det gikk for meg i sokken"-tråd. det der er mer enn jeg vil vite hva du gjør på Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Burde være kåringer om hvem som lukter mest svett der, det hadde vært kult! Fritt for å være dommer! Burde jeg være redd for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå