Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?

Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forestill dere folk på tg a :ohmy: En hel haug med svette datafolk som ikke dusjer på flere dager :!:

Æ-S-J!! SÅ FUCKING EKKELT.. xD Hva tenker du med.. Nå ble jeg kvalm.. Vet du hva.. Disse tv program folka burde dra på en av disse Tg'ene og telle hvor mange ganger folk klør seg på pungen i løpet av de dagene de er der.. xD Det hadde vært så lættiz.. :D

Lenke til kommentar
Æ-S-J!! SÅ FUCKING EKKELT.. xD Hva tenker du med.. Nå ble jeg kvalm.. Vet du hva.. Disse tv program folka burde dra på en av disse Tg'ene og telle hvor mange ganger folk klør seg på pungen i løpet av de dagene de er der.. xD Det hadde vært så lættiz.. :D

Er ikke vits å telle engang, det er sannsynligvis bare jentene som da ikke klør seg. (Håper jeg for guds skyld :ohmy:) Hvis ikke de hjelper guttene å klø da :!:

Lenke til kommentar
Hva er egentlig tigerbalam ment til å brukes for? Svir jo som et helvete å ta det på pungen..

Det skal brukes på ømme og stive muskler, men alle vet hvor mye kult man kan ha med den:D

Tigerbalsam er faktis et lite alternativ når du er tett i nesen og du ikke har nesespray tilgjenlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...