Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Normalt å klø seg på pungen?

Lillehagen.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lommetennis er OK

Lommetennis i andres lommer er ikke OK (45-30!)

Hadde sopp i nøttene en tid tilbake, en svulst som sitter litt på innsiden av høyre lår klemmer til og gjøre det litt klamt (genfeil). Først den søte kløe. så den sure svie for real...klødde meg til blods et par ganger O.o

Forresten, Lillehagen, jeg registrerte min PSN ID tre måneder før du joinet diskusjon.no, se sig'en min...selv om det var brutterns innspill og at han nektet mitt vanlige nick, så vi gjorde et kompromiss med veien vi bor i...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Ja, han leker lommetennis mens han venter på rette gutt skal gå forbi.

Ellers, det klødde mer i hårene enn på ballene her. Må vell shave før bikini sesongen...

Jeg RÅDER deg til å ikke shave.. Det kommer til å klø som FAEN!!! Da burde du heller ta en liten saks og bare trimme bort mesteparten..

Får ikke folket vondt av lomme tennis? Jeg vant lommetennis en gang, på bortebane! :D

Øøøøøøøøøøsj.. xD Og hva het gutten?

Ja nå skal du høre. Gutten min. Engang jeg var mindre enn nå synes jeg at hår på kuken ikke var særlig mye normalt. Så jeg tok fatterns barbermaskin, vippa opp den derre saksa eller hva faen det er og raka. Fyfaen det klødde etterpå. :huh:

Så brukte jeg og nappe litt i hårene på ballene, det var det verste, så jeg gidda ikke. :sick:

Nå per i dag har jeg vell ikke rørt området med en hekkesaks på rundtomkring 5-6 år regner jeg med; "nå per i dag" men i forgårs:

Tja, jeg har en kniv på badet jeg bruker og kødde i ansiktet med. Så klødde det noe grasalt over kuken og begynte og klø meg med kniven. :omg: Dæven det kom en del hår på kniven. Kunne faktisk shave meg med en kniv! Men tar bare hårene oppefra og ikke på rot. :sick:

Får ikke folket vondt av lomme tennis? Jeg vant lommetennis en gang, på bortebane! :D

Motsatt kjønn som spilla på bortebanen?

Fyfaen jeg skriver kongeinnlegg...! :tease:

PS: Seff er jeg gutt. Både i XY og i hodet (jada hodet er da ikke helt riktig ettersom den er omtrent ute av funksjon, kukhodet slår inn)...

Hahaha.. Jeg elsker denne tråden. ;D Håper Moden ALDRI stenger denne tråden eller denne tråden blir inaktiv. xD

Uannsett..

Jeg er 14 og har shava 2 ganger alt.. Og kommer ikke til å gjøre det igjen.. Og jeg hadde ikke barberhøvel de 2 gangene jeg sheva dem.. :p (Tips: Jeg har en storebror og en far som har barberhøvel.:p )

Lenke til kommentar
Prøv tigerbalsam.

Beste tipset so far:) kan absolutt annbefales av meg

Har motvillig testet! Ingen fin opplevelse.

Da gjør du det feil. Det er viktig at huden er tørr når du påfører tigerbalsamen.

Vil absolutt anbefale et godt lag tigerbalsam før dere legger dere, hvis dere har problemer med kløe eller andre irriterende plager i den nedre regionen. ;)

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...