Lillehagen.no Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hey! Jeg bare lurte på; er det normal å klø seg på pungen mens man sitter og spiller? Gjør det ganske ofte og lurte på om det er mange andre her som gjør det. Endret 16. april 2008 av Lillehagen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Alle gutter klør seg på pungen i blant, men hvis det forekommer så ofte at det er irriterende, eller at huden er eller blir irritert bør du kanskje oppsøke lege. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tror ikke jeg vet om noen som ikke gjør det så det motsatte ville kanskje vært merkeligere. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Denne tråden var spennende. *følger nøye med* Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Er nok ikke så unormalt, men dette styrer vel hjernen din selv? Har du ikke kontroll? Endret 16. april 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
Korka Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Visst man tar hele handa rundt pungen så kjenner man at den rører på seg. Det gjør sikkert at hårene rører hverandre, sikkert derfor det klør Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hvis det jeg klør på pungen klør jeg meg, unntatt når jeg er på skolen. Endret 16. april 2008 av Dark Archon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis det jeg klør på pungen klør jeg meg, unntatt når jeg er på skolen. Hvorfor ikke på skolen? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 De fleste er tøffe nok til å klø seg på pungen, ja. :cool::cool::cool::cool: Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvis det jeg klør på pungen klør jeg meg, unntatt når jeg er på skolen. Midt på Karl Johan er ok, men på skolen er det fy fy. Logisk? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg klør sjeldent på pungen, det kan gå dager/uker mellom hver gang. Skal tenke over det og komme med oppdatering på hvor ofte:P Har flere kammerater som går og klør seg hele dagen nesten. Kan jo bare være uvane og da. At folk ikke klør på skolen kan kanskje ha noe med damer og gjøre? edit: Klør ikke når jeg spiller Endret 17. april 2008 av Jyztrik Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Husker ikke hvor det var, tror det var i Tromsø, men det var visst en kar som klødde seg på balla og fikk bot av en politibetjent. Politibetjenten var kvinnelig. Personlig klør jeg meg på pungen overalt og alltid, bare unntatt når jeg er med familien min. Bruker å gå gjennom gangene på skolen med hånda rundt pungen, bare for å irritere folk. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor ikke på skolen? Det har vel med manerer å gjøre kanskje, noe de fleste jenter er mye mer obs på enn oss gutter. Midt på Karl Johan er ok, men på skolen er det fy fy. Logisk? Klør meg vel ikke på Karl Johan heller, men det er forståelig hvis noen av horekundene gjør det etter "innsatsen" er over. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Overalt bortsett fra mens jeg spiser Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Må bere begynde me at eg fikk latterkrampe da eg så denne tråden.. Men til saken. Alle normale guttar klør seg på pungen! Kaar gøøøt sei e bere Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Bra at alle syntes det, for jeg syntes det er behagelig hvis den ligger i en vond stilling Endret 17. april 2008 av Lillehagen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bra at alle syntes det, for jeg syntes det er behagelig hvis den ligger i en vond stilling Enig. Jeg pleier også å løfte den litt for å få litt luft, siden det blir ganske sammenklemt nedover i den varme stolen. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Min er så liten at jeg ikke kan klø på den. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg går alltid med Hånda nedi boxern.. ^^ Holder hånda mi på Kukken for å varmee meeeeg.. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Husker ikke hvor det var, tror det var i Tromsø, men det var visst en kar som klødde seg på balla og fikk bot av en politibetjent. Politibetjenten var kvinnelig. Det måtte være i Tromsø. Jeg leste en artikkel om en kar som hadde fått bot for å banne for høyt på en fotballkamp. (Grov skissering av hendelsen, men uansett.) Personlig klør jeg ikke så ofte på pungen, men er nå gått å rette på stellet i ny og ne når jeg sitter her i stolen. Føler jeg en trang til å klø meg på pungen, så kan jeg gjøre det på de fleste steder, litt diskré. (Foruten begravelser, middagsbesøk, på TV osv.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå