Benbels Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei! Jeg skulle hatt litt hjelp med å oversette dette til fransk "Jeg heter _______, jeg bor på _____. Jeg er 13 år og har en søster. Jeg går også på ____ skole. Tusen takk for svar skulle helst hatt det ferdig litt fort. Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, da har du alltids de trofaste sidene: tritrans Google Translate Ps. På google translate må du skrive på engelsk Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Tritrans er vel spansk, norsk og engelsk. Prøvde meg litt på Google translate: Mon nom est _____, je suis en direct à _______. J'ai 13 ans et j'ai obtenu une soeur. Je suis aussi ________ aller à l'école. EDIT: Kan ikke si at oversettelsen min er 100% riktig. Kan ikke ett ord fransk. Endret 17. april 2008 av elZiko Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hei! Jeg skulle hatt litt hjelp med å oversette dette til fransk "Jeg heter _______, jeg bor på _____. Jeg er 13 år og har en søster. Jeg går også på ____ skole. Tusen takk for svar skulle helst hatt det ferdig litt fort. Je m'appelle _____, j'habite à _____. J'ai 13 ans et j'ai une soeur. Je vais aussi à l'école _____. Siste setning kan kanskje uttrykkes bedre, men det kommer litt an på hva ______ står for. Dessuten tviler jeg på at man ville bruke også/aussi i den setningen ... edit: ulempen med maskin-oversettelser er at de ofte genererer en haug med ord som ikke har noe med saken å gjøre, men som gjør at mottakeren blir ledet skikkelig på villspor ... Endret 17. april 2008 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå