haxorgriff Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 -------------------------------------------------------------------------------- Hei, sitter nå på en annen PC og er ganske lei meg! Jeg skulle prøve å installere vista theme men noe gikk galt... Restarta pcen og fikk følgene feilmelding: winlohon.exe - Fant ikke startpunkt _ftol2_sse startpunktet for prosedyren fantes ikke i biblioteket for dynamisk koblinger, msvcrt.dll Dette popper opp hele tiden jeg trykker ok... Etter 3 gangger så kommer dette opp: Brukergrensesnittfeil DLL-filen msgina.dll for påloggingsgrensesnittet ble ikke lastet inn. Kontakt systemadministrator for a erstatte DLL-filen eller gjenopprette den orginale DLL-filen. *knapp* Start på nytt *knapp* Når jeg trykker på den re-booter den, men det samme skjer igjen Er lei meg fordi jeg har mange viktige filer på PCen. Noen som har en løsning? Hvis ikke lurte jeg på om det gikk ann å backupe PCen fra BIOS både partisjon C:/ og D:/. Har ekstern harddisk. Har også mulighet til å re-installere windows. MVH Mikael Lenke til kommentar
Sirheadly Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 hei har du prøvd Systemgjenoppretting. Og gjenopprette til tidligere tidspunkt. Før du installerte vista theme. Det xp du har? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå