levlex Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Og de neste årene skal det bare bli verre. Les mer Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvordan motar folk mobilreklame? Har hatt mobil i 5 år og aldri mottat reklame! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg var så dum å registrere meg på (bl.a) Inpoc da jeg fikk min første mobil (5 år siden) og jeg tror at det er de som har sendt mitt nummer videre til spam-sendere. Selv om jeg ikke har kjøpt noe telefongreier på 4 år plages jeg enda med sms-spam. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Helt uhørt å henvende seg direkte til unger. Skamplett for bransjen. Håper de går konk!! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hmmm, kjøpte noe for ca 5 år, siden og fikk stadig meldinger om tilbud. Men når jeg fikk en ny telefon, stoppet meldingene, selv om det var det samme nummeret jeg hadde. Man kan på Nokia be om å ikke motta slike meldinger(i alle fall innenfor tjenestemeldinger, selv om noen sikkert også får dette via tekstmeldinger.) Det var plagsomt å få slike meldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg