Nervetattoo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nicolas Cage - leiemorderen som redder liv. Se videoen Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hårfrisyren til Cage må være noe av det styggeste jeg har sett. Har Chigurh startet en ny trend eller hva. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Av en eller annen grunn blir jeg aldri lei "leiemorderfilmer". Det blir vel kinotur for å se denne kan jeg tenke meg. Og ja, hårfrisyren var mildt sagt hårreisende. For å leke litt med ord. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ufyselig tupé, extensions eller hva man skal kalle det. Hvorfor tok de det ikke helt ut å tettet igjen vikene til Cage også..? :!: Kommer sikkert til å se filmen, men har ikke så store forventninger. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jigsaw i bakgrunnen der ja? On topic: Jeg blir heller aldri lei leiemordfilmer, men er ikke sikker på om Cage er rett person for den typen filmer. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 så traileren til denne og må si at jeg fikk lyst å se den cage er en god skuespiller så man kan ikke se vekk ifra at dette kan bli en bra film Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jaha, ser ut som Hollywood har tatt litt av på amerikanske remakes av asiatiske filmer etter The Departed. Kan ikke si at Cage har gjort de beste filmene i det siste, får håpe dette snur trenden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Herrejemin så nydelig hun dama han spilte imot da, hun som gav han risbollen Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Den kalde, kalkulerte leiemorderen som forelsker seg og plutselig ikke vil drepe lenger? Dette lukter sørpe. Typisk Cage, typisk Hollywood. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Den kalde, kalkulerte leiemorderen som forelsker seg og plutselig ikke vil drepe lenger? Det høres kjent ut? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Leste nylig en bok om dette typisk nok. Allerede glemt tittelen på den. En halvt asiatisk kar som var leiemorder. Drepte en kar som viste seg å være faren til en han forelsker seg i og man kan tenke seg hvordan det går. Men det er vel slik at forelskelse og nær-døden opplevelse/dødelig sykdom er de to tingene som virkelig kan endre mennesker. Så kanskje velbrukt, men uansett ganske så troverdig. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg kommer ikke la noens hårfrisyre hindre meg i å se denne filmen. Ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg