Gå til innhold

side med liste over når nye episoder av div serier kommer?

Anbefalte innlegg

For en stund tilbake så jeg en link til ei side, hvor man fikk opp ei liste over forskjellige tv-serier. På den siden kunne man se hvilken dato neste episode kom ut.

Noen som vet hva den siden heter? har lett etter den lenge, men finner den ikke.

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller hvis du liker RSS-feeds: http://rssepisodes.com/ -- der kan du lage din egen feed som gir episoder for alle seriene du følger med på.

Disclaimer: jeg som står bak den siden... men fint om noen vil bruke den :)

Nå har EZTV den samme funksjonaliteten uten krav om registering, så....

Jeg fant ingen måte å lage min egen feed der, men det er sikkert mulig. Jeg foreslår at du bruker den hvis du synes det er for ille å registrere deg gratis :) Men hvis registrering er det som er så ille så kan jeg jo se på muligheten for å implementere passord-løse kontoer.. Noe slags navn må man jo oppgi på feeden sin, blir vanskelig å få sin egen url uten det.

Jeg lagde den for min skyld, antar det finnes masse tilsvarende der ute, men jeg trengte et prosjekt for å lære meg noe greier :)

Lenke til kommentar
Jeg fant ingen måte å lage min egen feed der, men det er sikkert mulig. Jeg foreslår at du bruker den hvis du synes det er for ille å registrere deg gratis :) Men hvis registrering er det som er så ille så kan jeg jo se på muligheten for å implementere passord-løse kontoer.. Noe slags navn må man jo oppgi på feeden sin, blir vanskelig å få sin egen url uten det.

Jeg lagde den for min skyld, antar det finnes masse tilsvarende der ute, men jeg trengte et prosjekt for å lære meg noe greier :)

De hadde vel et liknede system som deg (med innlogging), men sluttet. Nå har de denne: RSS Tutorial

Fungerer utmerket.

Endret av Otth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...