xatic Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hei og Hopp! Tenkte jeg skulle vise fram noe av det jeg holder på med pr dags dato. Dette er egentlig kun gjort for læringens skyld men om det kommer en versjon som blir åpen for alle er også fult mulig. Dette er langt i fra noe nytt men som sagt, laget for læringens skyld. Her skal man kunne opprette en egen profil og laste opp sine egne bilder og poste dem til venner evt forum o.l. Designet finner du v0.1. v0.2 * Updated Er veldig glad i innspill så kom gjerne med noen kommentarer til forbedringer. OBS: Dette er ikke en ferdig versjon. Kun et bilde av designet, kodet versjon kommer senere. Mvh, Xatic Endret 22. april 2008 av xatic Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ingen ting å si på kunnskapene dine i Photoshop, men du begår mange feil. - Øk skriftstørrelsen litt (Når du begynner med kodingen anbefaler jeg "em" isteden for "px" - Legg til litt mer whitespace. Tekst blir litt sammentrykkt - Kontrast.. Designet mangler dette så til de grader.. Du bruker mye Cyan, så da kan kanskje CMYK kobinasjonen være en idé. Prøv f.eks magenta (På skjerm blir dette lik rosa) på linjer, Sort på tekster (Og kanskje tilogmed headeren), og evt. gul som skyggeeffekt på grafikken i bakgrunnen... Lenke til kommentar
xatic Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Ingen ting å si på kunnskapene dine i Photoshop, men du begår mange feil.- Øk skriftstørrelsen litt (Når du begynner med kodingen anbefaler jeg "em" isteden for "px" - Legg til litt mer whitespace. Tekst blir litt sammentrykkt - Kontrast.. Designet mangler dette så til de grader.. Du bruker mye Cyan, så da kan kanskje CMYK kobinasjonen være en idé. Prøv f.eks magenta (På skjerm blir dette lik rosa) på linjer, Sort på tekster (Og kanskje tilogmed headeren), og evt. gul som skyggeeffekt på grafikken i bakgrunnen... Takk for kritikken, har gjort noen små endringer i v2. Lenke til kommentar
reven90 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Tøft og spendene;) Vektoren i bakgrunnen... Har du gjort det selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå