--Tommy-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hei, jeg bruker NOD32. Beskytter det mot Virus, Trojaner, Keylogger, worm? Hvis ikke hvilken programer kan dere anbefale? Og kan de programmene dere anbefaller kjøre samtidig med Nod32? MHV Tommy:D Endret 16. april 2008 av Skagen Utbedret emnetittelen. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Nod32 ordner bra opp den. Bedere sikkerhet kan du tenke på brannvegg. 2 av beste der ute er comodo og online armor begge er gratis. http://www.matousec.com/projects/firewall-...nge/results.php Scanne en gang i blant med Superantispyware free Endret 16. april 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Og kan de programmene dere anbefaller kjøre samtidig med Nod32? brannmur og antispyware kan fint brukes sammen med nod32. Det eneste som er viktig, er å ikke kjøre to antivirusprogrammer samtidig... Lenke til kommentar
trylore Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 jeg har nod32 og jeg vet at det går mot trojanske hester og virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå