TheNarsissist Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvilken Os skal jeg bruke? Tenkte litt på Linux siden det er gratis. Den skal ikke bare brukes til Css kansje til litt andre ting og. Når jeg får litt mer peiling på Servere. Har jeg rask nok internett? Har Telenor Adsl 3000/350 kbit. Holder det? Vist noen har noen tips så spytt ut På forhånd TAKK Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vil nok tro at du har en alt for treg internett linje. 350kbit ut er ikke mye, om det er mange som skal bruke serveren. Ellers burde du jo velge et operativsystem som du har peiling på, slik at du ikke får mega problemer du ikke kan løse. Har du peil på linux, så er det jo greit, for der er det jo en rekke server versjoner å velge mellom. Og de fleste er gratis. Har du ikke peil på Linux, og ikke orker å lære deg et nytt OS, så er det jo Windows Server. Enten 2003, Windows Home Server eller Windows 2008 server. Men vet ikke hvordan dette er med CS Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Linjen holder bare til noen få spillere om du vil ha okey ping. Hvor kraftig er selve maskinen? RAM har også litt å si på antall spillere. Her kan du lese mer om det: http://www.overclock.net/faqs/23361-opinio...s-s-server.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå