Gorthaur Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Morn! Har endelig gått til innkjøp av Army of Two, men gleden ved endelig å ha spillet i hus ble kort da jeg tilsynelatende ikke skal få lov til å spille dette over coop eller lignende. Følgende feilmelding vises når jeg prøver å starte/joine hvilken som helst session online: "Unable to connect to EA server - Please try again later". Uten å ha brydd meg stort om det så har samme problem vært gjeldende for SKATE, men det har aldri vært noen stor sak for meg å spille det annet enn alene/på vors. Army of Two blir en helt annen sak og spillet er mer eller mindre verdiløst uten mulighet til å spille online. Ingen øvrige spill jeg har oppleves som noe som helst problem over Live og diverse porter har blitt åpnet ved en tidligere anledning. Er det noen her som har opplevd overnevnte problem og/eller har en løsning på dette? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kan dette hjelpe deg? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10755774 Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Kan dette hjelpe deg? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10755774 Tester om regging av gamertag er løsningen. Takker så meget for svar! Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 For de som eventuelt må slite med det samme en gang så kan jeg viderebringe EA sitt behjelpelige svar: - Kjøp deg en ny router. *Ønsker seg en atombombe-smiley* Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Du trenger bare en ruter som støtter UPnP. Og det støtter vell alle rutere i dag. Leka meg med en hundgammel ruter fra 2003 og den har det. Man må SLÅ DET PÅ! Men glad du har fått fixa det nå... Description From (WAN) To (LAN) IP Address Protocol Xbox (192.168.1.140:3074) 3074 UDP 3074 3074 192.168.1.140 UDP Så det ser ut som UPnP på min LinksysGL (DD-WRT) ruter har åpnet porten 3074 UDP... Endret 18. april 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå