kaffebryggare Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Når jeg prøver å logge på PC-en, får jeg opp en melding om at windows ikke finner profilen. Og da kommer det opp en såkalt midlertidig bruker Endret 20. april 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kommer vanligvis av at brukerprofilen er korrupt. Dette kan skyldes mye rart, men forsøk å kjør en checkdisk på disken din først. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Checkdisk?? Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Gå inn på Min Datamaskin, høyreklikk på harddisken din, velg Verktøy, og trykk på Sjekk nå ellerno (sitter ikke i XP nå), check begge boksene og trykk Start. Svar ja og start PCen på nytt. Under oppstart vil de kjøres en sjekk av harddisken din. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Gå inn på Min Datamaskin, høyreklikk på harddisken din, velg Verktøy, og trykk på Sjekk nå ellerno (sitter ikke i XP nå), check begge boksene og trykk Start. Svar ja og start PCen på nytt. Under oppstart vil de kjøres en sjekk av harddisken din. Ok, skal prøve. Endret 20. april 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Har gjort det nå, men får fortsatt opp midlertidig bruker. I tilleg til starter den nå opp i win 95, og må logges av med oppgavebehandling. Endret 17. april 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Når jeg sletta brukeren og lagde en ny, fikk jeg det samme problemet etter to dager. Her er meldingene jeg får opp: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå