Janeidet Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sitter og grubler over to tv alternativer, og tenkte kanskje noen her inne kunne kommet med noen argumenter for og mot etc... Alt 1: Sony Bravia 40" Full HD X3500 Alt 2: Sony Bravia 40" Full HD W4000 Er vel en god prisforskjell på disse, derfor lurer jeg på hvor god den i X serien er kontra den i W serien. Hadde satt stor pris på gode råd.. Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 X3500 ligger på ca 20000,- mens W4000 vil ligge på ca 16000,- når den kommer i mai. W4000 vil etter min mening være det beste valget, panelet har bedre kontrast samt bedre billedbehandling (Bravia Engine 2), den har også en ekstra hdmi inngang samt det nye xmb meny systemet. Hvis du har mulighet til å bestille fra usa vil det være det beste valget, der har de en modell som heter 40Z4100 som i tillegg har 120Hz, enda en hdmi inngang samt ett myyye bedre utseende. Lenke til kommentar
Janeidet Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 X3500 ligger på ca 20000,- mens W4000 vil ligge på ca 16000,- når den kommer i mai.W4000 vil etter min mening være det beste valget, panelet har bedre kontrast samt bedre billedbehandling (Bravia Engine 2), den har også en ekstra hdmi inngang samt det nye xmb meny systemet. Hvis du har mulighet til å bestille fra usa vil det være det beste valget, der har de en modell som heter 40Z4100 som i tillegg har 120Hz, enda en hdmi inngang samt ett myyye bedre utseende. Har dessverre ikke så mange alternativer. Dette gjelder et såkalt hjemmepctilbud på jobb, og det er disse to som er alternativene. Jeg synes også w4000 ser veldig bra ut. Med tanke på pris. Men Bravia Engine 2 kontra Bravia Engine Pro.. Hmmm.. Og i tillegg kan vi kune velge w4000 i mørkeblått design, synes ikke det høres særlig fint ut, uten at jeg har sett den selv Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nå er det vel ingen som har testet den nye bravia engine 2 ennå, mulig det ikke er så stor forskjell mellom denne og bravia engine pro. Men, nyest er som regel best . Syntes også det er merkelig at sony kun annonsere W4000 i mørkeblått design her i europa. Heldiggrisene i usa kan velge W4100 i "piano black". Tror forøverig ikke at mørkeblått blir så veldig stygt, men man må jo se den først. Ser at amentio har lagt ut 40W4000 til ca 11000,- det er jo en knallpris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå