Vallhall Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hei Skulle til å innstalere nye sp1 til vista, men fikk beskjed om at jeg allerede har den, men det er den gamle versjon. Kan noen hjelpe meg å si hvordan jeg skal og kan avinstalere den gamle, jeg finner den ikke i avinstaleringsprogrammet Jeg har noe som heter Microsoft flight simulator X SDK SP1A, er det dette jeg skal ta bort? fila er på 350MB Takk på forhånd Endret 16. april 2008 av Vallhall Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Kan du ikke bare fjerne det på add/remove programs på kontrollpanelet? Endret 16. april 2008 av Lillehagen Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Kan du ikke bare fjerne det på add/remove programs på kontrollpanelet? Takk for svar. Er det Microsoft flight simulator X SDK SP1A du mener, noe annet har jeg ikke der Lenke til kommentar
Lillehagen.no Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, er sannsynligvis denne filen du skal avinstallere da. Hvis ikke det er noen andre filer som heter noe av det samme? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 du går på programmer og funksjoner. Der går du på vis installerte oppdateringer. Venter til den har lagt inn alle oppdateringene, så er det en som hete service pack for microsoft Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Takk Problemet er løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå