Dr3as Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Har en venn som fikk sdsl fra ngt for en uke siden. Han satt opp en ftp på port 1337. Dette har fungert fint for alle som har brukt den. Men så sitter jeg her på jobb. åpnet opp port 1337 i proxyen og får kontakt etc, men får ikke listet innhold. har prøvd med flashFXP og cute ftp, med mange forskjellige innstillinger på begge 2.. noen med en ide åssen jeg skal få til dette. skulle gjerne sendt en del bilder fra et lan og 2 mbit på jobb + 2mbit på ftp = nice Lenke til kommentar
titus Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg har hatt samme problem med tilgang min FTP-server. Når en annen port enn 21 benyttes, må ftp-klienten støtte passiv-ftp. Jeg bruker leechftp, der kan man velge å støtte passiv-ftp i "options". Her er litt om passiv vs active ftp: http://slacksite.com/other/ftp.html Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Dette hjelper ikke.. har satt den til å bruke pasv i cute ftp pro. problemet er da sikkert at proxyen her ikke har de portene til pasv oppe. Hvilke porter er det da jeg må åpne? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 jeg kom til å tenke på noe. ingen som vet om et program der jeg kan sette pasv porter selv eller no? hmm.. eler må det kanskje gjøres på server. og hva er egentlig standard? hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå