Liddell Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Her er min PC. (Jeg vet det ikke er lov å linke til egen annonse, men det var mye lettere og skader vel ingen i dette tilfellet?) Hvor mye kan jeg få for den, og hva bør jeg gjøre for å få solgt den for mest mulig? Hvor får jeg mest for den tror dere? Endret 13. mai 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har ikke så mye peiling. Men det var en alt for høy pris. Akkurat kjøpt meg bærbar og den har mye bedre speccs på alt sammen og kostet 5500kr. Hadde dessverre ikke kjøpt denne pcn for mer enn maks 2500kr. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Vet prisen er alt for høy, har satt den ned til 3500, og håper å få solgt den for det. Den er god som en "surfe-PC"/betale regninger. God og stabil. Batteriet er like godt som nytt. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tror ikke det er umulig å selge den for den prisen. Trodde det sto 1 og en halv time med vanlig bruk og ikke å se på dvd. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Er batterilevetiden mindre ved vanlig bruk? Aldri testet dette... Eller forresten, varer like lenge når jeg spiller FM. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Bør jeg legge den ut på finn eller QXL for å få best pris? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bør jeg legge den ut på finn eller QXL for å få best pris? finn.no anbefaler jeg. Mest kjent i Norge. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Har fått nytt hovdkort og enda en ny lader på garantien. Laderen virker på nye Pavillion-modeller også, i alle fall dv6000-serien, så hvis noen er interessert bare ta kontakt! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 Øy, fant ut av at det var DV 1410EA, ikke 1040EA. Denne PC-en. Noen som kan si verdi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå