Tuzark Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei. Jeg kommer ikke forbi Windows XP Loading bildet, den loader i evigheter uten at det skjer noe. Har hatt dette problemet en gang før, men da ble det "fikset" når jeg starta maskinen på nytt, men det fungerer ikke denne gangen. Eneste måten jeg kan komme inn i Windows på, er ved å bruke Sikkerhets modus, som jeg er i nå. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
Tuzark Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Jeg har Windows XP Professional (Build 2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254: Service Pack 2) (Det er det som står når jeg er inne i sikkerhets modus, i bakgrunnen) Problemet oppsto i dag, når jeg slo på maskinen etter jeg kom hjem fra jobb. Jeg installerte ingen nye programmer/drivere kvelden før. Jeg vet ikke om ALLE drivere er oppdatert, fordi jeg ikke kan så mye om datamaskiner at jeg vet HVA som må oppdateres, bortsett fra Lydkort og Skjermkort. Før Windows Loadinga/logoen kommer, får jeg en meldig om at windows ikke kan starte opp som normalt pga diverse ting som jeg ikke husker nå. Og da kan jeg velge mellom: 1. Sikkerhets modus 2. Sikkerhets modus med nettverk 3. Sikkerhets modus med kommandolinje 4.Start Windows med sist fungerende innstillinger 5. Start windows på vanlig måte Jeg har prøvd alle 5, med samme resultat: Windows oppstarten/loadinga holder på i evigheter. Bedere enn dette kan jeg ikke forklare.. Endret 16. april 2008 av Tuzark Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Legg til /SOS bryteren i boot.ini (Kan gjøres via Msconfig) Da kan du se hvor den "stopper" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå