Kjellis Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Mmmmm, Jaffa cakes har alltid vært favoritten blant kjeks. Jeg kunn LETT hive innpå 2 slike kjekspakker til familiens forskrekkelse, og det uten å bli kvalm. Jeg har lett og lett etter denne original-kjeksen uten å finne den i noen butikker. Sist jeg fant dem var på en landhandel uti huttiheita. I dag finner jeg bare dårlige kopier av denne gode kjeksen som ikke er i nærheten av å være så god som originalen. Hvor finner jeg Jaffa Cakes, noen som har tips? Hadde jeg funnet en leverandør så skulle jeg gjerne bestillt 1 kasse.... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Når jeg var i militæret spiste jeg masse sånne kjeks.. Hadde en ica rett utafor leieren som hadde sånne. Kanskje ICA har de flere steder også Endret 16. april 2008 av Dewil Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Spiser en del First Price Orange Cakes og synes det er en veldig god kopi av orginalen. Ettersom Jaffa er 10 kr dyrere, velger jeg heller den. Jaffa finnes foresten på Kiwi i Hegdehaugsveien, Oslo. Finnes sikkert også på andre Kiwi-butikker også. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har sett de i diverse coop mega butikker Men er riktignok en stund siden jeg har kjøpt de nå da Ellers så er first price orange cakes veldig gode de også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Agreed, first price-versjonen er overraskande god, sjølv om den ikkje når heilt opp. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 http://www.retthjem.no/shop/index.aspx?int...amp;prod=115775 There you go! Lenke til kommentar
frentix Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har sett originalen i diverse mega butikker i Rogaland hvertfall , men vet ikke hvor mye det hjelper deg. ... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har sett originalen i diverse mega butikker i Rogaland hvertfall , men vet ikke hvor mye det hjelper deg. ... Samme her! Masse jaffa i Rogaland Mener å ha sett dem på Coop Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Når jeg var i militæret spiste jeg masse sånne kjeks.. Hadde en ica rett utafor leieren som hadde sånne. Kanskje ICA har de flere steder også Takk for tipset, men har sjekka flere ICA-butikker her i Trondheim uten hell... Spiser en del First Price Orange Cakes og synes det er en veldig god kopi av orginalen. Ettersom Jaffa er 10 kr dyrere, velger jeg heller den. Jaffa finnes foresten på Kiwi i Hegdehaugsveien, Oslo. Finnes sikkert også på andre Kiwi-butikker også. Takk for tipset, men var faktisk på en av byens to kiwi-butikker her i Trondheim, men heller ikke de hadde kjeksen Men hvis de har dem på kiwi i Oslo, så må avdelingen her i Trondheim oxo klare å ta inn en kasse til meg....hmmm! http://www.retthjem.no/shop/index.aspx?int...amp;prod=115775 There you go! Nei nei, Grazia likner den oroginale jaffa pakken, men er jo en dårlig kopi... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Mener å ha sett Jaffa på både Kiwi, Meny og ICA i det siste. Jaffa er dritdigg btw! EDIT: Hvis du virkelig ikke finner det kan du rett og slett spørre i butikken om de kan ta det inn. Er noen butikker som t.o.m. oppfordrer til det (spesielt de som reklamerer med godt utvalg). Endret 16. april 2008 av Überadri Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har sett originalen i diverse mega butikker i Rogaland hvertfall , men vet ikke hvor mye det hjelper deg. ... Flere har tipset meg om jaffa her i byen oxo, men hver gang har det vært den Grazia kjeksen.... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Mener å ha sett Jaffa på både Kiwi, Meny og ICA i det siste. Jaffa er dritdigg btw! Jaffa er konge! Som liten gutt brukte jeg å få jaffa hos mormor, og har siden spist maaange jaffa cakes, ikke minst på hver tentamen og eksamen der jeg alltid hadde med en pakke jaffa cakes. Er 33 år nå.......og savner kjeksen veeeldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå