Thomas_tvileren Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har kjøpt meg bil med beige skinninteriør , på dashbordet er det en del svarte flekker. Så disse før jeg kjøpte men syns de blir værre nå. Har prøvd å få de bort uten hell , noen som har noen tips? Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 litt usikker på om skinnet tar skade ,men ka med å prøve noe med løsemidler (alkohol) i Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 litt usikker på om skinnet tar skade ,men ka med å prøve noe med løsemidler (alkohol) i Ikke lurt. Sjekk Scandicshine.no. Kjøp deg skinnrens og krem. På dashbord kan du bruke en interiør rens og fornyer. Lenke til kommentar
Thomas_tvileren Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 litt usikker på om skinnet tar skade ,men ka med å prøve noe med løsemidler (alkohol) i Ikke lurt. Sjekk Scandicshine.no. Kjøp deg skinnrens og krem. På dashbord kan du bruke en interiør rens og fornyer. Har brukt autoglym leather cream på dashbordet, det ble ikke noe bedre. Er det skinn det på dashbordet også eller er det noe annet? Vet de prøvde å få det bort der jeg kjøpte bilen også, skulle likt å vite hva flekkene kom av Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 litt usikker på om skinnet tar skade ,men ka med å prøve noe med løsemidler (alkohol) i Ikke lurt. Sjekk Scandicshine.no. Kjøp deg skinnrens og krem. På dashbord kan du bruke en interiør rens og fornyer. Har brukt autoglym leather cream på dashbordet, det ble ikke noe bedre. Er det skinn det på dashbordet også eller er det noe annet? Vet de prøvde å få det bort der jeg kjøpte bilen også, skulle likt å vite hva flekkene kom av Skinn på dashbordet? Er det ikke vinyl da? Da skal det funke med en interiørrens(f.eks DP Total Interior Cleaner på scandicshine) og interiørbeskytter/fornyer(f.eks Optimum Protectant på scandicshine) Lenke til kommentar
Thomas_tvileren Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Det høres mere fornuftig ut at det er vinyl ja. Er vel stort sett bare seter, ratt og girkula som er av skinn. Da skal jeg prøve med noen nye produkter, virker som at flekkene har trukket seg dypt inn ihvertfall. Takker uansett for raske svar Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det høres mere fornuftig ut at det er vinyl ja. Er vel stort sett bare seter, ratt og girkula som er av skinn. Da skal jeg prøve med noen nye produkter, virker som at flekkene har trukket seg dypt inn ihvertfall. Takker uansett for raske svar Ikke noe problem. Kjøp deg noen mikrofiberkluter deg og, så har du noe å jobbe inn produktene med, samt å tørke av. Går god for begge to, da jeg bruker de selv:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå