Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fjerne sorte flekker på beige dashbord?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
litt usikker på om skinnet tar skade ,men ka med å prøve noe med løsemidler (alkohol) i

Ikke lurt. Sjekk Scandicshine.no. Kjøp deg skinnrens og krem. På dashbord kan du bruke en interiør rens og fornyer.

Har brukt autoglym leather cream på dashbordet, det ble ikke noe bedre. Er det skinn det på dashbordet også eller er det noe annet? Vet de prøvde å få det bort der jeg kjøpte bilen også, skulle likt å vite hva flekkene kom av

Lenke til kommentar
litt usikker på om skinnet tar skade ,men ka med å prøve noe med løsemidler (alkohol) i

Ikke lurt. Sjekk Scandicshine.no. Kjøp deg skinnrens og krem. På dashbord kan du bruke en interiør rens og fornyer.

Har brukt autoglym leather cream på dashbordet, det ble ikke noe bedre. Er det skinn det på dashbordet også eller er det noe annet? Vet de prøvde å få det bort der jeg kjøpte bilen også, skulle likt å vite hva flekkene kom av

Skinn på dashbordet? Er det ikke vinyl da? Da skal det funke med en interiørrens(f.eks DP Total Interior Cleaner på scandicshine) og interiørbeskytter/fornyer(f.eks Optimum Protectant på scandicshine)

Lenke til kommentar
Det høres mere fornuftig ut at det er vinyl ja. Er vel stort sett bare seter, ratt og girkula som er av skinn. Da skal jeg prøve med noen nye produkter, virker som at flekkene har trukket seg dypt inn ihvertfall. Takker uansett for raske svar ;)

Ikke noe problem. Kjøp deg noen mikrofiberkluter deg og, så har du noe å jobbe inn produktene med, samt å tørke av. Går god for begge to, da jeg bruker de selv:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...