Paulex Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Bestilte Sandisk gaming Pro duo 4g x2 her forleden, fikk varen i dag. Ikke den jeg hadde bestilt riktignok, men en billigere versjon som koster rundt 30 kroner mindre. Nå står det at den varen jeg bestilte ikke er i sortimentet dems mer. Det dem da velger er å beholde pengene jeg satt inn på dems konto med visa når jeg betalte for så og sende meg feil, og billigere vare. Hvis jeg ikke hadde hatt peiling hadde jeg jo muligens ikke reagert, men det var vel kanskje det dem satset på. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis jeg ikke hadde hatt peiling hadde jeg jo muligens ikke reagert, men det var vel kanskje det dem satset på. Det er sånt man kan få svar på. Det krever riktignok at man gjør noe så radikalt og nyskapende som å kontakte butikken først, men det kan noen ganger være verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Må ikke tro jeg ikke har kontaktet dem. Men de sa de sendte ett "tilsvarende" produkt til meg og -satset- på at jeg ville bli fornøyd med denne varen. Men nå må jeg betale porto for å returnere disse tydeligvis. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva er forskjellen på kortene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå