akzj0n Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 En kamerat av meg sliter med noe ala dette. Han skal kjøre 100fps MED vsync, og har skaffa nvidia refreshrate fix. Men må han ikke skrive noe i consolen også, noe som refreshrate eller lignende ? fps_max 99? heh, nei det er prøvd LIksom, er det program som fikser alt da, ingenting som trengs og stilles ? Ser ikke ut som det fungere ser du, så det hadde vært kjekt med noen som spiller med vsync som kunne forklart. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Blah.. kjører med 100hz og V-sync PÅ(er mye deiligere) og har 100fps. fps_max 100. det er IKKE 99.9, det er 100 som er MAX. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 finast med grafikken med vsync på synes eg Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Blah.. kjører med 100hz og V-sync PÅ(er mye deiligere) og har 100fps. fps_max 100. det er IKKE 99.9, det er 100 som er MAX. Det er jo det jeg spør etter...hvem er det du snakker til egentlig. Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Nå er det ikke deilig grafikk i CS uansett enda da, men en annen HL mod med deilig (ja faktisk) er Operation: Red Falcon Ikke for å reklamere men, tenkte dere kunne få se litt virkelig utnyttelse av HL-enginen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå