Vapor Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei, Jeg kjører Windows Vista x64 (Engelsk) og ønsker å installere Service Pack 1 via Windows Update. Det ser ut som det er lettere sagt enn gjort, for SP1 dukker ikke opp som et valg i Windows Update enda som Microsoft sier den skal. Noen som har vært borti samme problem? MERK: Dette er 64-bit versjonen av Vista. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Endret 16. april 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Vapor Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Det var ikke akkurat spørsmålet mitt, men ja, jeg er klar over at den kan hentes ned som stand-alone. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hvorfor gjør du ikke det da? Problem solved... Endret 17. april 2008 av Svedge Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg har 64bit, norsk vel å merke men engelsk skulle vel være enda bedre, og jeg fikk opp sp1 via windows update i går. 126 mb eller noe sånt Husk å installer alle oppdateringer som er tilgjengelig før du tar en check for updates. Endret 17. april 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hei, Jeg kjører Windows Vista x64 (Engelsk) og ønsker å installere Service Pack 1 via Windows Update. Det ser ut som det er lettere sagt enn gjort, for SP1 dukker ikke opp som et valg i Windows Update enda som Microsoft sier den skal. Noen som har vært borti samme problem? MERK: Dette er 64-bit versjonen av Vista. Dersom du har noen drivere som MS ikke helt er sikre på om fungerer 100% i Vista, vil ikke SP1 komme opp i update før det er kommet noen løsning på det, dette er noe jeg leste en plass, husker ikke hvor. For meg tok det 2 dager fra SP1 norsk ble sluppet før det dukket opp i update. For meg fungere SP1 meget bra, Vista har blitt raskere for meg i alle fall. Endret 18. april 2008 av ICS-FD Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kjører engelsk x64 jeg også, SP1 installerte helt normalt via WU, og har fungert siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå