fjeddiu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Emne tittel sier det meste. Jeg skrudde på PCen min i dag, da jeg merket at ingenting skjedde, det kom ingen respons fra verken mus, tastatur eller skjerm. Jeg har sjekket kablene, de er skikkelig koblet i. Selv tviler jeg på at musa, tastaturet og skjermen streiket på likt under natta. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Emne tittel sier det meste.Jeg skrudde på PCen min i dag, da jeg merket at ingenting skjedde, det kom ingen respons fra verken mus, tastatur eller skjerm. Jeg har sjekket kablene, de er skikkelig koblet i. Selv tviler jeg på at musa, tastaturet og skjermen streiket på likt under natta. kan ha hvert skjermkorte som har takket farvel? du har ikke hat no problemer med tastatur og mus tidligere... og ett site spørsmål...har du surra i bios i det siste? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvordan vet du det ikke er respons fra mus og tastatur når skjermen er svart Kan tenkes skjermkortet har tatt kvelden eller det er noe galt med minnet. Høres maskinen ut som den starter normalt? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Skjermkortet har oppført seg litt rart før, men ikke musa og tastaturet. Jeg har et G15 tastatur og en razer mus (ja, begge lyser ved oppstart). Ja, maskinen bråker like mye som før. Og nei, jeg har ikke hold på i bios noen måneder, jeg har også passord på bios, så ingen andre kan ha surret med det. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du har skrudd på skjermen? Men fra spøk til moro; vi er to som har antydet noe feil med skjermkortet ditt, så du kan jo sjekke den først... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Du har skrudd på skjermen? Men fra spøk til moro; vi er to som har antydet noe feil med skjermkortet ditt, så du kan jo sjekke den først... Jeg skal prøve en annen skjerm, men musa og tastaturet skulle vel ha lyset opp uansett? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Ingen annen respons med annen skjerm Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ingen annen respons med annen skjerm Som nevnt tidligere...jeg tror det er skjermkortet ditt som er gått...btw...har du intergrert skjermkort, da kan det være hele driten som har takket farvel.. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Ingen annen respons med annen skjerm Som nevnt tidligere...jeg tror det er skjermkortet ditt som er gått...btw...har du intergrert skjermkort, da kan det være hele driten som har takket farvel.. Nei, har ikke intergrert skjermkort. Jeg tror ikke skjermkortet har tatt sin siste pixel enda, for verken mus eller tastatur lyser ved oppstart. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har du sjekket med eit anna skjermkort? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Da har du en unnskyldning for og sleppe framføring da;) spøk til side, kan være hovedkorte som er gåent...restarter PC-en? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Har du sjekket med eit anna skjermkort? Nei, men som sakt så lyser verken musa eller tastaturet. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Da har du en unnskyldning for og sleppe framføring da;)spøk til side, kan være hovedkorte som er gåent...restarter PC-en? Er litt usikker på om PCen restarter, pga når PCen var i orden så kunne jeg ikke høre en restart, bare se det på skjermen/tastaturet/musa, som nå ikke lyser. Så er litt usikker på det. Jeg kan slå av PCen med av knappen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Blinker det ikke på tastaturet idet du skrur den på engang? Isåfall så får den ikke strøm. Hovedkortet sin feil, BIOS maybe Endret 17. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Blinker ikke nei. Er dette datareprasjonsjobb eller kan jeg klare det? Lenke til kommentar
SirJohn Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hadde et problem som lignet veldig selv for noen månader siden. Då var det at begge mine minnemoduler hadde tatt kvelden samtidig. Etter å ha satt i nye, fungerte alt som normalt igjen... Så visst du har en kompis med samme rammen, så kan du jo prøve... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hadde et problem som lignet veldig selv for noen månader siden. Då var det at begge mine minnemoduler hadde tatt kvelden samtidig. Etter å ha satt i nye, fungerte alt som normalt igjen... Så visst du har en kompis med samme rammen, så kan du jo prøve... Takk, jeg har en pappa med ram, så nå får vi teste. Papparammen passet ikke, jeg får spør en kamerat når jeg har tid. Endret 17. april 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hadde et problem som lignet veldig selv for noen månader siden. Då var det at begge mine minnemoduler hadde tatt kvelden samtidig. Etter å ha satt i nye, fungerte alt som normalt igjen... Så visst du har en kompis med samme rammen, så kan du jo prøve... Takk, jeg har en pappa med ram, så nå får vi teste. Papparammen passet ikke, jeg får spør en kamerat når jeg har tid. Du kan oxo prøve og dra ut det lille batteriet som sitter på hovedkortet...oxo sette det inn igjen etter par minutter...kanskje det vil funke...gjorde det for meg når biosen hadde kuka seg til..... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du kan oxo prøve og dra ut det lille batteriet som sitter på hovedkortet...oxo sette det inn igjen etter par minutter...kanskje det vil funke...gjorde det for meg når biosen hadde kuka seg til..... Var vel heller CMOSen som hadde kuka seg til da Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du kan oxo prøve og dra ut det lille batteriet som sitter på hovedkortet...oxo sette det inn igjen etter par minutter...kanskje det vil funke...gjorde det for meg når biosen hadde kuka seg til..... Var vel heller CMOSen som hadde kuka seg til da hvert forsøket alikevel da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå