SaucerMan Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Det er mission 3 skal forfølge en fyr på en oilrig greie.. men kommer meg ikke bort til der han fyren og noen vakter går.. jeg klatra opp en stige men d var ikke mye å finne der heller som kunne få meg bort til der dem går.. det er sikkert så lett at jeg ikke har sett det noen som har ideer? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Du skal klatre opp stolpen til venstre, når du er på toppen så hopper du bakover opp på en kasse, deretter ser du over deg. Da skjønner du tegninga vel? Flashpoint... Des,OUT! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Slik jeg gjorde det var å gå utover på noen bjelker som er rett under han fyren som blir igjen og går vakt frem og tilbake. Går du ut på bjelkene så ser du at det er et sted der gjerdet slutter. Der kan du hoppe bort og gå opp trappen. Du må nok ta livet av han for han ser deg kjapt. Eller skyte han med Sticky Shocker og høre de morsomme gurgle lydene han lager Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Eller rett og slett hoppe ned i hodet på ham, deretter kan du plante en kule i panna på'n, om ønskelig... :o Flashpoint... Des, OUT! Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Du kan ikke hoppe oppå han når du er under. Lenke til kommentar
Zona Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Og kordan i helv... kommer man seg inn i police precinct? Eg blir så forbanna. Hater å bli sittende fast så tidlig i spill og då bare klikker det. Eg har krøpet inn og hacket på computer slik at "gaten" er åpen. Eg har fanget alt av vakter med gunner til knotten deres, skutt dem, slått dem dradd dem frem og tilbake. Endte med at eg knertet to sivil personer i ren frustrasjon då var det game over. Noen som kan/vil hjelpe? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg misforstår sikkert her men prøv å gå i enden av gaten, forbi mannen i vinduet og porten. Gå opp på den konteineren som er der og "spark fra" veggen så du kan klatre opp på muren... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Du kan ikke hoppe oppå han når du er under. Et problem har som regel flere løsninger, jeg henviste til min løsning og ikke den du nevnte, den du nevnte har jeg faktisk ikke prøvd engang. Får se på den neste runde... Des, OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå