Gjest Guest_snusern_* Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg fant en rull med snus i takboksen som jeg ikke visste om at jeg hadde. Alle 10 boksene gikk ut på dato i desember 2007. De er fortsatt fullt brukbare, men ha nikotinen forsvunnet? General Portions-snus. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tvilsomt så lenge den ikke er eldre Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 tviler, men er jo bare å snuse i veg, merker jo fort om nikotinen ikke er deR:P Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er bare at da begynner snusen å bli tørr. Hvis den føles fersk og god er det bare å snuse i vei. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke hvordan det er med snus, men det er farlig å røyke sigaretter som har gått ut på dato. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke hvordan det er med snus, men det er farlig å røyke sigaretter som har gått ut på dato. å? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jepp, man kan få kreft... Lenke til kommentar
Gjest Guest_snusern_* Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jepp, man kan få kreft... Av utgått snus også? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Det er litt usikkerhet rundt det, men mange forskere mener at det er risiko for kreft av snus som er gått ut på dato. Endret 16. april 2008 av monzilla Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det er litt usikkerhet rundt det, men mange forskere mener at det er risiko for kreft av snus som er gått ut på dato. jeg hakke fått kreft enda, men ble bare 1 boks da:) Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ja, for det er jo ingen sjangse for å få kreft hvis man bare røyker røyk som ikke har gått ut på dato Så forresten ett youtube klipp me en som tappet tjære ut fra 200 sigaretter. Skremmende. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ja, for det er jo ingen sjangse for å få kreft hvis man bare røyker røyk som ikke har gått ut på dato Så forresten ett youtube klipp me en som tappet tjære ut fra 200 sigaretter. Skremmende. Link? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det er vel ikke noe farlig så lenge det ikke er myggel oppi esken eller så lenge lukten ikke er annerledes. Det er jo derfor det er en best-før dato skulle jeg tro, fordi snus er å regne som en ferskvare som skal holdes kjølig. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ja, for det er jo ingen sjangse for å få kreft hvis man bare røyker røyk som ikke har gått ut på dato Hehe, endelig noen som tok an... Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ja, for det er jo ingen sjangse for å få kreft hvis man bare røyker røyk som ikke har gått ut på dato Så forresten ett youtube klipp me en som tappet tjære ut fra 200 sigaretter. Skremmende. Link? Fant etter et raskt søk på youtube. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ja, for det er jo ingen sjangse for å få kreft hvis man bare røyker røyk som ikke har gått ut på dato Så forresten ett youtube klipp me en som tappet tjære ut fra 200 sigaretter. Skremmende. Link? Fant etter et raskt søk på youtube. hehe topp at du søkte for meg:) ja noe tragisk. Som alle vet røyk dreper:) snus for life<3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det var ett stykk skremmende video... Tenk på alle som blåser det ned lungene sine.. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det var ett stykk skremmende video... Tenk på alle som blåser det ned lungene sine.. ja faen enig der. Burde ikke vært lov vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå