Hilln91 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 på maskinen min så har jeg 2 partisjoner på en harddisk! jeg vil bare ha 1 partisjon på en harddisk!, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva slags pc har du? Mange produsenter (Eks. hp, packardbell) legger et image av operativsystemet på en partisjon på harddisken. Fjerner du den sletter du "windows" cd-en din. For og få en partisjon kan du enten gjøre det ved og reinstallere windows og slette partisjonen derifra. Eller så funker vel partitionmagic eller lignende programmer til og gjøre dette.. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke om det her er det letteste men du kan formatere Lenke til kommentar
Hilln91 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Vet ikke om det her er det letteste men du kan formatere jeg har formantert, men det er der forsatt:P Hva slags pc har du? Mange produsenter (Eks. hp, packardbell) legger et image av operativsystemet på en partisjon på harddisken. Fjerner du den sletter du "windows" cd-en din. For og få en partisjon kan du enten gjøre det ved og reinstallere windows og slette partisjonen derifra. Eller så funker vel partitionmagic eller lignende programmer til og gjøre dette.. viss du sletter den ene partisjonen når du skal formantere med windown CD-en får du bare 1 partisjon da med full kapasitet da? Endret 16. april 2008 av Skagen Flettet innleggene. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nei, da vil du ikke kunne bruke den slettede partisjonen før den er blir formatert. Og da ender du opp med to, du må slette begge og lage en ny med full kapasitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå