ecko Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 går det ann å trene de nederste magemusklene? eller trenes heler greia når man tar situps? http://www.coopersguns.com/videos/exercise...ominals/sit-up/ http://www.coopersguns.com/videos/exercise...ominals/crunch/ hvilken bør jeg ta? jeg aner ikke hva muskelnavnene under betyr eller hvor de musklene er. det virker litt som om magen min stikker ut, ejg har litt fett til overs, kan man trene magen så mye at musklene vil stikke langt ut? det ser ikke så bra ut. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 magemuskulaturen fremme el 6-pavk-en om du vil henger lissom sammen ja. så om du tar situps eller trener magen i div apparater så bruker du magemuskulaturen fra topp til tå du vil nok ikke få vekk det som stikker ut hos deg.....hehe ved bare å ta situps ol. man bygger muskulaturen litt ja så den blir mye mer synlig og strammer opp endel. så skal du ha vekk det lille som er for mye på magen så må det svettes vekk kan du si men det skal sies at å få en flott mage med 6 pack og greier hvis du ikkje ar så veldig anlegg for det (litt synlig fra før) så krever det knallhard trening. magen e seig å bygge pga den brukes hele dagen igjennom et lite tips til trene magen er noe som kalles for sidesving. ligg på rygg på en matte eller noe annet behagelig og strekk armene ut langs gulvet. løft beina opp og sving de fra side til side. juster tyngden ved å trekke beina til og fra magen. feks 3 x 10 til hver side. og føttene (evt skoene) skal ikke berøre gulvet. den taes etter feks 3x maks med vanlig magetrening Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ser du ikke muskelbildene under videon? hvor de viser hvilken muskelgruppe som treners.. der er det jo avmerket HELE magen, med mindre du har absa dine nedpå låret så trener man hele muskelen.. foretrekker crunch fremfor situps, da den er litt snillere mot ryggen din .. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 ser du ikke muskelbildene under videon? hvor de viser hvilken muskelgruppe som treners.. der er det jo avmerket HELE magen, med mindre du har absa dine nedpå låret så trener man hele muskelen.. foretrekker crunch fremfor situps, da den er litt snillere mot ryggen din .. gidder ikke å se nå, hukomelsen min holder på den ene står det 2 muskelgrupper, og på den andre står bare den ene, men på begge linkene vises det at hele magen trenes, tror jeg. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kjør crunches. Sit-ups trener som det står der Iliopsoas muskelen, bedre kjent som hofteleddsbøyerene, altså muskler i beina dine Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Merker selv at beinløft (liggende) trener mer av de nederste, samt hoftene. Ellers har du hengende beinløft og crunches / sit-ups. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå