Elohim Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei, Kan ikke se og finne noe angående dette på forumet så jeg må bare spørre, og venligst si fra hvis spørsmålet er stilt før, jeg har sett på elkjøp at de har slike DVD-er som gjør om på TV settingsene dine slik at TV'en blir optimalisert til det fulle av TV'ens kapasitet. Noen her som vet om noen plass hvor man kan laste ned det eller om noen som vet noe om dette faktisk fungerer eller ikke? Takk i forhånd Elohim Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 det er ikke direkte svar til ditt sp, men det eg kjenner en som jobber på elkjøp på os og han kjøpte seg en sånn dvd opptaker med harddisk og kjørte signalene fra tuneren inn i den for så inn i tv-en for den skalere visstnok opp bildet til feks 108+i (full hd) og bilde blir mye renere og finere enn direkte fra tuneren og i tv-en Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 det er ikke direkte svar til ditt sp, men det eg kjenner en som jobber på elkjøp på os og han kjøpte seg en sånn dvd opptaker med harddisk og kjørte signalene fra tuneren inn i den for så inn i tv-en for den skalere visstnok opp bildet til feks 108+i (full hd) og bilde blir mye renere og finere enn direkte fra tuneren og i tv-en Hehe, nei som du sa ^^ dette var ikke noe direkte svar på mitt sp ^^ Men jeg vurderer og kjøpe den DVD-en slik at jeg kan gi en respons på hvordan den funket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå