RomTorsk Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Nei, du trenger ikke å ha XFX på både hovedkort og skjermkort. Er bare et personlig valg av meg. Husk at XFX hovedkortet bare kan utnytte 2000 mhz frekvens ram vis du har 2 ram-brikker. Skal du ha for eksempel 4 ram-brikker må du ha 1066 eller 1333 mhz ram. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har bestilt det samme som deg nå, bare med Asus sitt kort, en 500 GB HD og en CPU kjøler til Amentios 'bulka' E8400. Håper bare det ikke tar for lang tid før rammen kommer inn på lageret. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Nice! Får snart solgt stasjonæren min så jeg kan begynne å bestille deler. Dobbeltsjekk at RAMen passer hovedkortet da... Har gjort den feilen selv en gang før Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Den du har i lista nå skal vel funke den? Vet ikke helt hvor jeg kan sjekke slikt. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Åja, trodde du mente Asus hovedkort. Jepp den i lista funker Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 virker nesten som du kopierte min setup Alt er likt bortsett fra Kabinett ^^ Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Haha ^^ Skummelt likt. Men lover at jeg ikke har kopiert noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå