Gå til innhold

Akam.no: Meningsmåling om det nye designet til Akam.no - del 2

31 stemmer

1. 1. Hva er ditt inntrykk av det nye designet til Akam.no?

• Meget positivt
      6
    • Positivt
      7
    • Middels
      3
    • Negativt
      12
    • Meget negativt
      3
    • Ingen formening
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg finner designet lite brukervennlig. Mine betrakninger gjelder primært forsiden, men da dette er inngangsvinkelen anser jeg dem som viktigst. Det ser lekkert og moderne ut, men er uoversiktlig. Artikler hopper og spretter rundt om på siden etterhvert som nye ting legges til. Bildene har blitt mer ren eye-candy enn matnyttige illustrasjoner.

Vi som bruker AdBlock e.l. får store svarte felt (i stedet for reklame) som er nesten like irriterende som reklamen var.

Jeg synes også det er trist at man ikke har klart å få frem konkurransen på forsiden igjen.

Jeg merker at jeg er mye sjeldnere inne på forsiden nå enn det jeg var med det gamle designet.

Tom

Lenke til kommentar

Må si meg enig med Tom her.

Jeg ser nesten ikke på forsiden lenger, har ikke endret bookmark'et mitt , men klikker på 'forum' etter 2 sek for å se hva som skjer der..

Store svarte felt er ikke pent nei, og stor reklame er enda værre...

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

Jeg har satt bokmerket direkte til forumet. Jeg tror ikke akam har noe mer å tilby for glade amatører i fremtiden. Jeg tror allerede det er rom for en ny aktør som konsentrerer seg om foto og fotografering der folk kan lære og utvikle seg.

Akam utvikler seg gradvis til en sladderside der mye av innholdet gir inntrykka av at det er satt automatisk sammen ved hjelp av et script som samler sammen ting fra andre websider. Hvis jeg var interessert i blogger eller Singstar så hadde jeg brukt google i stedet for akam.

Hvis noen vet om noen andre lovende sider med forum og helst en wiki så vil jeg gjerne ha en PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...