-ronningen- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei Jeg sliter litt med å lage vector fil da jeg ikke kan og tegne! Har et JPEG bilde (PDS har jeg også) som jeg skulle hatt i vector format da denne logoen skal trykkes på T-shorte! finnes det noen flinke sjeler som er villig til å gjøre dette? Mvh Petter Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du kan jo bare live-trace bildet om du har illustrator Lenke til kommentar
-ronningen- Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Du kan jo bare live-trace bildet om du har illustrator hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 I illustrator CS3 (Og CS2 om jeg ikke tar feil): Trykk på bildet og velg pilen som står med siden av live-trace knappen helt øverst Ta på preview og dra i spakene for å få ønsket kvalitet Lenke til kommentar
-ronningen- Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Og hvordan saver man den i vector format?? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Og hvordan saver man den i vector format?? Velger enten Adobe Illustrator Document eller EPS (Encapsulated PostScript). Lenke til kommentar
-ronningen- Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Og hvordan saver man den i vector format?? Velger enten Adobe Illustrator Document eller EPS (Encapsulated PostScript). hmm.. jeg får det ikke til! har gjort det som dere sier men filen er fortsatt ikke vectorisert sier han som skal trykke det på klær:S Lenke til kommentar
-ronningen- Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Ja som sagt jeg vet ikke.. problemet er vel at bilde mitt har en bakgrunn! Ingen som vil prøve og gjøre noe med bilde? sikkert fort gjort for de som kan det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå