SteinrQys Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei. Jeg går VG1 medier og kommunikasjon og har fått en oppgave som heter "Fri platform". Oppgaven går ut på å lage et produkt der en selv velger tema og plattform (=Medium. Eksempel: film). Jeg har mest egentlig mest lyst å lage en film siden veldig mange andre på trinnet har valgt foto. Vi får 5 uker på dette prosjektet.. Jeg lurte derfor på om noen hadde noen ideer om hva jeg kan lage film om (kan være hva som helst). Eks på hva jeg kan lage: Reklamefilm Musikkvideo Kortfilm Dokumentar osv.. Håper på litt hjelp. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
Mr_Petter Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Siden det går over 5 uker regner jeg med du kan lage en middels lang film. Har du noe peiling på hvor mange folk du kan få med i filmen din? Hvordan skal filmen din være? Seriøs? Morsom? Jeg lagde en kortfilm for en stund siden, da valgte jeg å gjenskape The Simpsons introen, den ble veldig godt mottatt... Mulighetene er store, hvis du hadde visst hvilken type film du ville ha laget, hadde det vært enklere å hjelpe deg Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Det kan bli litt vanskelig å få med mange folk siden jeg jobber alene på dette prosjektet. Det er det samme om filmen er seriøs eller morsom.. Det hadde kanskje vært kjekkest hvis jeg hadde fått til noe morsomt. Siden jeg er alene kan det være vanskelig å få til en kortfilm eller en musikkvideo. Kanskje det er best å satse på dokumentar/faktafilm...? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lag en dokumentar om pastafarianisme, The Church of The Flying Spaghetti Monster eller Intelligent Falling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå