Gå til innhold

Fotomesse i Bergen.

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg bare skulle opplyse om at det skal være en fotomesse i Bergen 24&25 April.

Stedet er Galleri Nygaten. Mener å huske at åpningstidene er 12-19 tors, og 10-19 fre. (muligens omvendt).

Mvh,

Beej80

Endret av Beej80
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Søtten, jeg visste det var noe jeg hadde glemt i viraken den uken. Jeg fikk jo vite det da jeg var innom Ur & Foto for å gratulere med åpningen. De viste forøvrig en stor lettelse over å ikke være FotoVideo lenger, for de var mektig lei av å pushe Sigma på alle sine kunder. Da jeg var innom var det enkelt å konkludere med at Tamron har tatt over for Sigma i den butikken.

Lenke til kommentar

Og jeg som var så snill og la inn et innlegg her så folk skulle se det.

dessverre ble det ikke noe aktivitet i tråden, så den ramlet nedover.

Var helt greit, jeg gikk ikke så mye rundt og kikket da jeg visste hva jeg skulle ha. Og det fikk jeg av den snille Pentax representanten, som forøvrig hadde fått grei beskjed om å ta med seg objektivet (som var det siste) til Bergen :D

Fikk til og med rabatt av de.

Otto'en husket meg og det hele, butikken virker trivligere nå som den ikke er FV lenger... Vet ikke helt hvorfor :)

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

Fordi sjelen har igjen inntatt kroppen. Så enkelt er det. Når selgerene kan stå inne for alt de sier, så blir stemningen mye bedre.

Dessverre har jeg bare tid til å stikke innom forumet en sjelden gang for dagen for tiden, og da følger jeg stort sett bare opp de trådene jeg er aktiv i.

Lenke til kommentar

Ja, har lagt merke til at du har vært rimelig fraværende i April, dessverre.

Men de aller fleste har et liv utenom dette, vi prøver hvertfall å fremstille det slik gjennom bildene vi tar, og dette er jo bare 'tidsfordriv' mens vi planlegger neste fototur o.l.

Det finnes langt viktigere ting i livet enn et forum, men det merkes når et så markant medlem som deg blir fraværende.

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...