Gå til innhold

Fettforbrennings kapsler 3

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har erfaring med noen av disse kapslene på Proteinfabrikken

? Hjelper de? Har de noe og si? eller er det bare noe så bare så vidt hjelper når du trener mye med jogging og litt styrke? tenkte da mest på denne : http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=4556

Er 18 år foresten. og har litt overflødig, så ønsker og minke det til sommeren:)

Endret av onkelz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå så går det vel noe slikt : Morgon: 2x grove skiver med brun ost. Skule : 2x skiver med brun ost. Når jeg komme hjem: evt middag(det jeg får) eller 2x grove skiver med brun ost. så kvelds det samme 2x skiver med brun ost. Alle skivene er grove. Og ja, brun ost er godt :p .

Høres dette temmelig dårlig ut eller? Hva bør jeg spise? Som en kan ha hjemme i kjøleskapet eller noe?

Lenke til kommentar

Alt for mye brødmat og alt for lite proteiner.

Proteinrik mat: Kylling, fisk, kjøtt, melk, egg, kesam og sikkert en del mer også.

Karbohydratrik mat: Pasta, ris osv.

Du burde helt klart bruke penger på mat fremfor kostilskudd.

Lenke til kommentar

Brunost er kanskje godt, men ikke akkurat optimalt med tanke på kalorier og fett innhold ;)

Skinke og gulost er vel ganske greit. Og prøv å spis mest kylling, fisk, rent kjøtt osv som forrige poster skriver. Om du liker yoghurt prøv å kjøp Sans Kesam Mager (får det på alle butikker tror jeg, står med rømme osv) og bland det ut med en dæsj fun light, gjerne bringebær. Smaker som en god yoghurt (jeg selv hater kesam, men liker det godt med fun light, og det inneholder mye protein og lite fett.

Lenke til kommentar

Er forsåvidt flere av stoffene i de kapslene som såvidt jeg kjenner til har dokumentert effkekt for å øke forbrenningen. Men hvorvidt det er verdt pengene er vel en annen sak. Man kan uansett ikke stole på slike kapsler som en slags universal løsning for å gå ned i vekt.

Forklaringen er vel noe slik: For å gå ned i vekt så er man nødt til å ha i seg mindre energi enn det man forbruker i løpet av en tidsperiode. Dette betyr at man på ett eller annet vis vil motta signaler fra kroppen som prøver å fortelle at den helst kunne tenke seg å få i seg mer energi. Hele kunsten med å gå ned i vekt er å ha viljestyrke nok til å ikke følle disse impulsene, men kjøre løpet man har planlagt med et redusert inntak.

Slike kapsler, dersom de gjør at man forbrenner mer energi, vil bare føre til at kroppen gir beskjed om at den vil ha mer energi inn i systemet. Dersom det mentale - psyken og viljestyrken - ikke er tilstede, så vil man bare gi etter for dette og spise tilsvarende mye ekstra som det kapslene bidrar med å forbrenne. Man er da nøyaktig like langt som man var før man brukte flere hundre kroner på kapsler.

Begynn med det viktige - hvor mye energi du får i deg. Prøv å finne ut hvor mye energi du forbrenner per dag, og prøv å danne deg et inntrykk av hvor mye dette er. Om du ikke ønsker å telle kalorier, så må du i alle fall ha en viss forståelse av hva som er mye kalorier og hva som er lite osv. Når man er kommet inn i en rutine med lavere energiinntak enn forbruk, og viljen og motivasjonen er tilstede for å oppretholde dette, så kan man begynne å se på slike tilskudd for å fremskynde prosessen.

Lenke til kommentar

Da har jeg holdt på og springe 4x i veka. 20 min. Dette består av 1,5min rask gåing deretter 16min 10 kmt og 2 min med det jeg orker max.

Spiser 4 måltider daglig. 3 måltider med skive m: gul ost og kalkun skine(eller andre),og kansje med litt salat innimellom. Middag så spiser jeg det jeg får.

Hvis jeg holder på slik, vil jeg da få se forandringer innen en måned eller to? tenker da mest på magen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...