Gå til innhold

Paala's Summer Party 08

Den store P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NgZ, bare i den kvalme saken og likøren.

Ellers er det jeg som brukte opp 3 liter av det på å sjenke ham, onklene hans, søskenbarnene hans og venna mine :p

Ingenting sier fulle mennesker som å først bruke tequila i drinkene og når du ser du begynner å gå tom, bytte halve tequilaen med 96% og når du er tom for tequila og mye vil ha mer, kjør på med 96% ;)

Alltid like gøy.

Inneholder ikke legesprit brekningsmiddel? Eller er det bare kjemikersprit? Slike greier har jeg vist ikke peiling på nei.

Lenke til kommentar
for litt siden hadde jeg fest og kjørte til nermeste bryggeri og kjøpte meg en heidunndranes "beer keg", for å si det sånn folka ble fornøyd :D

En kompis av meg jobber på bryggeriet.. Hmmm, god idè!

bare hyggelig, lover deg folk er ikke vant med beer kegs så de syntes det var døds gøy, og drakk mest mulig. men det som er litt greit er at det ikke blir så mye rydding :D

Lenke til kommentar

Phew. Da er jeg fire gode år over faresonen. ^^ Men fra spøk til revolver og indianerrevolusjon. Hvilke aktiviteter annet en grilling kan folk tenke seg? Ikke at det er så viktig å finne ut av akkurat nå og så tidlig. Men litt idemyldring nå for kosens skyld skader vel ikke. Og vi skal ikke ha noen skumle aktiviteter innebærende ex-moderatorer som ofre håper jeg. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
NgZ, bare i den kvalme saken og likøren.

Ellers er det jeg som brukte opp 3 liter av det på å sjenke ham, onklene hans, søskenbarnene hans og venna mine :p

Ingenting sier fulle mennesker som å først bruke tequila i drinkene og når du ser du begynner å gå tom, bytte halve tequilaen med 96% og når du er tom for tequila og mye vil ha mer, kjør på med 96% ;)

Alltid like gøy.

Inneholder ikke legesprit brekningsmiddel? Eller er det bare kjemikersprit? Slike greier har jeg vist ikke peiling på nei.

Det er b-sprit du tenker på.

Det er så vidt jeg vet 95%.

96% er drikkbart, spesialbestilt på Apoteket til veldig mange hundre kroner literen. Spiritus Fortis heter det seg visst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...