Campin Carl Skrevet 21. april 2008 Rapporter Del Skrevet 21. april 2008 Ser stygt ut for min del. Ser ut som jeg må til faren min den helgen. Like greit, for jeg tviler på at jeg kan ettersom at mamma tydeligvis skal tvinge meg med på Landsskytterstevnet, og det er i Førde Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. april 2008 Rapporter Del Skrevet 22. april 2008 NgZ, bare i den kvalme saken og likøren.Ellers er det jeg som brukte opp 3 liter av det på å sjenke ham, onklene hans, søskenbarnene hans og venna mine Ingenting sier fulle mennesker som å først bruke tequila i drinkene og når du ser du begynner å gå tom, bytte halve tequilaen med 96% og når du er tom for tequila og mye vil ha mer, kjør på med 96% Alltid like gøy. Inneholder ikke legesprit brekningsmiddel? Eller er det bare kjemikersprit? Slike greier har jeg vist ikke peiling på nei. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Ser stygt ut for min del. Ser ut som jeg må til faren min den helgen. Like greit, for jeg tviler på at jeg kan ettersom at mamma tydeligvis skal tvinge meg med på Landsskytterstevnet, og det er i Førde Ey, LS er ikke tvang, det er kos Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 *snufs* Jeg har lyst på grillmat hos Paala Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 mamma sa det var helt geit for meg, har bare ikke nevnt at det blir drikking da Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Kansje det er håp om at jeg får lov til å bli med da? Må bare droppe Pappa! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Inneholder ikke legesprit brekningsmiddel? Eller er det bare kjemikersprit? Slike greier har jeg vist ikke peiling på nei. brekningsmiddel i legesprit jo, og diverse andre stoffer som ikke er bra for kroppen, som det anbefales ikke å konsumere dette ^^ Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 for litt siden hadde jeg fest og kjørte til nermeste bryggeri og kjøpte meg en heidunndranes "beer keg", for å si det sånn folka ble fornøyd Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 23. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 for litt siden hadde jeg fest og kjørte til nermeste bryggeri og kjøpte meg en heidunndranes "beer keg", for å si det sånn folka ble fornøyd En kompis av meg jobber på bryggeriet.. Hmmm, god idè! Lenke til kommentar
Bryfjes Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 for litt siden hadde jeg fest og kjørte til nermeste bryggeri og kjøpte meg en heidunndranes "beer keg", for å si det sånn folka ble fornøyd En kompis av meg jobber på bryggeriet.. Hmmm, god idè! bare hyggelig, lover deg folk er ikke vant med beer kegs så de syntes det var døds gøy, og drakk mest mulig. men det som er litt greit er at det ikke blir så mye rydding Lenke til kommentar
n4w Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Men hvis jeg kan komme sier vi vel ingenting om at det er folk som skal drikke der og voksne personer på 40+ (Ja jeg mener Paala, hørtenoe snakk om at han skulle ta de under 15 bak fra?) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Phew. Da er jeg fire gode år over faresonen. ^^ Men fra spøk til revolver og indianerrevolusjon. Hvilke aktiviteter annet en grilling kan folk tenke seg? Ikke at det er så viktig å finne ut av akkurat nå og så tidlig. Men litt idemyldring nå for kosens skyld skader vel ikke. Og vi skal ikke ha noen skumle aktiviteter innebærende ex-moderatorer som ofre håper jeg. ^^ Endret 23. april 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Og vi skal ha noen skumle aktiviteter innebærende ex-moderatorer som ofre håper jeg. ^^ God idè! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 NgZ, bare i den kvalme saken og likøren.Ellers er det jeg som brukte opp 3 liter av det på å sjenke ham, onklene hans, søskenbarnene hans og venna mine Ingenting sier fulle mennesker som å først bruke tequila i drinkene og når du ser du begynner å gå tom, bytte halve tequilaen med 96% og når du er tom for tequila og mye vil ha mer, kjør på med 96% Alltid like gøy. Inneholder ikke legesprit brekningsmiddel? Eller er det bare kjemikersprit? Slike greier har jeg vist ikke peiling på nei. Det er b-sprit du tenker på. Det er så vidt jeg vet 95%. 96% er drikkbart, spesialbestilt på Apoteket til veldig mange hundre kroner literen. Spiritus Fortis heter det seg visst. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 fet dette, forrsatt mulig og bli med bor i lillesand så endelig et treff i nærheten. Björn Rosenström Amy Macdonald røyksopp razorlight muse svensk tecno? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Hvis vi skal ha med leker må vi ha med... BOKSENGÅR! Thats epic. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Ser stygt ut for min del. Ser ut som jeg må til faren min den helgen. Like greit, for jeg tviler på at jeg kan ettersom at mamma tydeligvis skal tvinge meg med på Landsskytterstevnet, og det er i Førde Ey, LS er ikke tvang, det er kos Javel? Skal du på LS du og eller? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Jeg fikk lyst på grillmat. Campin: Slutt med de meterlange quotsa dine Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 kan man ta med seg en eller to venner viss man vil:P? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 24. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 kan man ta med seg en eller to venner viss man vil:P? Nei, skal være forumtreff/bursdag, så blir litt for dumt å dra med seg ukjente/non forum bruker Dessverre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå