Gå til innhold

Paala's Summer Party 08

Den store P

Anbefalte innlegg

Ja, tenk om Paala er en snuskete pedofil! :O

Hva? Jeg lover deg, ho sa ho var 16!!

Men for å svare noen, så blir det grilling, lite metall og høy harry faktor, med tanke på musikk :p

Techno og div. landeplager er fin sommer musikk. :D

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt feil :p

Du legger en 50-øring i en kopp, heller i kaffe til du ikke ser den og heller på himert enten til du ser den igjen, eller for de som liker det litt sterkere enn ellers, til den løser seg opp.

Rettelse, det er snakk om en 5-øring.

Red.: Jeg ser at dere har glemt de viktigste sommerdrinkene så jeg lister noen her.

Gin Tonic, Gin Russian, Gin Bitter Lemon, Tequila Sunrise, Sex on The Beach, Marguarita (for de som liker det), Tequila Sour og Baluba(meget lokal drinkvariant, oppskrift følger).

Består ganske enkelt av skikkelig godt trøndersk himkok, ~92-93 alkoholprosent, helst fra Osen, melk, cognaqessens, O'boy pulver, knust is og sukker. Kjøres på mikser og serveres i halvlitersglass. Skikkelig godt i sommervarmen.

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Jeg satser på at hw.no-forumet ikke deler ut IP-adressene til folk som sier at de skal kjøpe vann. :S

Selvfølgelig ikke, og om dem hadde gjort det så hadde dem ikke spora det uansett uten hjelp fra ISP.. Og det er nærmest umulig å få personlig informasjon ut av ISPene

Lenke til kommentar

Eple, ikke hør på Quayle! Det smaker død og fordervelse, tro du meg.

Pappa liker å lage det, dog, han bruker spiritus fortis. Noe sterkere og renere enn himkok.

Og Quayle, jeg er overbevist om at jeg nevnte både Tequila Sunrise og Margarita. Riktignok Frozen Margarita, men like fullt ut en Margarita.

Lenke til kommentar

Renere ja, der har du feilen. Dessuten så er det veldig rart om han liker å lage det ettersom at drikkens utbredelse ikke strekker seg lenger enn 3-4 kompiser. Dessuten så har blandingen, essensen og ikke minst spriten ALT å si. Så er det en amatør som lager det så er det ikke rart om det ikke smaker godt heller. :D

Lenke til kommentar

Med alkoholinnholdet i denne saken her så er det neppe noe pappaen din liker å servere som dessert, i så tilfelle så har han ett meget dårlig forhold til alkohol. :) Denne kruttønna lages og konsumeres for å havne på fnisefylla fortest mulig, men også for den kjølende effekten og den deilige smaken.

Lenke til kommentar

Ah. Vel, som sagt. Pappa brukte spiritus fortis. Dvs. 96% :p

Kan være derfor det ikke fungerte som dessert. Han burde ha holdt seg til vodka, som mamma foreslo, men tror det var på innvirkning av meg at han brukte de edle dråpene.

Siden jeg har mast på ham i noen år om å bruke det igjen, helt siden jeg drakk opp kirsebærlikøren han og mamma lagde som sto lagra på ei flaske nede i kjelleren til jeg ble rundt 16 og lette etter noe å drikke meg full på og fant noe som var veldig søtt og godt.

Litt for søtt egentlig, men jævlig lett å bli full på.

Oppfordrer alle til å lage likør og "vin" med 96% i :D

Lenke til kommentar

NgZ, bare i den kvalme saken og likøren.

Ellers er det jeg som brukte opp 3 liter av det på å sjenke ham, onklene hans, søskenbarnene hans og venna mine :p

Ingenting sier fulle mennesker som å først bruke tequila i drinkene og når du ser du begynner å gå tom, bytte halve tequilaen med 96% og når du er tom for tequila og mye vil ha mer, kjør på med 96% ;)

Alltid like gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...