dymoletratag Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 DU KAN FÅ EN CD MED BILLY BLÅHVAL AV MEG! Billy Blåhval blues Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 JEG KJENNER DEG IGJEN Fev4ng! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Å hurra for det! Takket være dine uforglemmelige kommentarer til ettertanke angående min avatar, husker jeg deg også! HALLELUJAH AND PRAISE THE LORD! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Osv... Men btw paala. Du kunne ikke fått litt rock/metall in på den lista di? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Billy Blåhval blues Billy, Billy Blåhval! Største dyr på jord. Du kan møte Billy, i havet der han bor. Billy Blååååhval. Billy, Billy Blåååhval. :!: . Husker den enda. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Du kunne ikke fått litt rock/metall in på den lista di? Opp med henda dem som stemmer for å stryke n4w av gjestelista... \o. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Osv... Men btw paala. Du kunne ikke fått litt rock/metall in på den lista di? Det hører strengt tatt ikke med på sommer fester, med mindre man har det i en mørk kjeller eller noe...På sommeren skal det enten gå techno, pop eller vel kjente landeplager på anlegget Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Rock / metall gjør seg dårlig som festmusikk sånn sett. Fulle forumfolk vil ha herlig musikk fra de var unge Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Rock / metall gjør seg dårlig som festmusikk sånn sett.Fulle forumfolk vil ha herlig musikk fra de var unge Akkurat kjøre tidligere landeplager, og nye også...eks: Bailando, Utavdæsjælopplevelse, Neste Sommer osv.... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Åh! Må spille den nye russelåta til Charter-Svein! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Enig i den. Syntes det bare hadde blitt kjipt å høre på Venga Boys hele kvelden. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Med tanke på at jeg bor i byen, så er det vell egentlig en selvfølge at jeg kommer! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Dette her hørtes artig ut. Jeg melder hvertfall min interesse. Om jeg kommer blir en annen sak. Får se om jeg har penger og tid til slikt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg får se om jeg får lov av moren min. Skuffende å si det Men hun er så skeptisk til all besøk av folk man møter på nett. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Ja, tenk om Paala er en snuskete pedofil! :O Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Jeg får se om jeg får lov av moren min.Skuffende å si det Men hun er så skeptisk til all besøk av folk man møter på nett. Kjenner til problemet, hadde det jo selv før. Men nå er jeg 19 da, så slipper det problemet nå. ^^ Edit: Og vi må ha sanger med Aqua Lene, deriblant Barbie World, eller hva den nå het! Endret 20. april 2008 av Snorre Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Men skal nok få overtalt henne bare mrbjoern, sameboe, samebror og Campin Carl får blitt med og. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Edit: Og vi må ha sanger med Aqua Lene, deriblant Barbie World, eller hva den nå het! Jeg tok Aqua som en selvfølge, jeg. Ser frem til både Doctor Jones, Barbe Girl, Oh My Mom og Candyman. Og vi må ha Günter! Ooog selvfølgelig ingen sjørøverfest uten et par klamme Backtreet Boys-sanger Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Hilde og jeg skal så jævlig danse vals! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Selvfølgelig, Aids Oj, tenk, vi glemte nesten Britney Spears, jo. Ingen fest uten Hit Me One More Time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå