n4w Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Sove plass må e komme tilbake til.. Kan ikke love noe luksøriøst.. Men skal undersøke! Så lenge jeg får en madrass (av no slag) en pute og en dyne/pledd så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Du har vel ikke litt for høye krav, n4w? Tror du P har 50 madrasser til overs? ._. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Sa noen form for madrass. Kan ligge på et pledd for den saks skyld Bare jeg ikke ligger rett på bakken Dyne/Pledd/Sovepose tar jeg med selv. Og pute så klart Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Vis folk tar med seg sovepose o.l så skal jeg nok klare å ordne noe greier, men det blir utendørs da, under tak Men er jo ikke noe stress, det er jo sommer + et minne for livet! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg vil komme, får helt sikkert lov Så får jeg tatt en tur innom onkelen min som bor i Arendal også, dagen etter eller no sånt Tema: Playboy manision party, kle oss ut som pimps and hoes Drikke: Margebeinsfest, man spiser margebein(Reinsdyr) drikker sprit til man blir drita kanon og så kaster man margebeinene på hverandre etterpå. Det er en ordentlig samisk margebeinsfest Endret 18. april 2008 av samebror Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg vil komme, får helt sikkert lov Så får jeg tatt en tur innom onkelen min som bor i Arendal også, dagen etter elelr no sånt Høres bra ut! Hvor i Arendal bor han? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg vil komme, får helt sikkert lov Så får jeg tatt en tur innom onkelen min som bor i Arendal også, dagen etter elelr no sånt Høres bra ut! Hvor i Arendal bor han? FAen vet ikke omtrent hvor, men det er et lite stykke unna byen Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Pirat Fest er allerede bestemt, og hjul har begynt å rulle, så litt seint å bytte tema nå Jeg bor 15 min gange fra sentrum ca. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hva med drinken: Kvikkbrønsj 1.Kvikklønsj øl til å fylle en miksmaster eller no sånt, mikse delene sammen og voila KVIKKBRØNSJ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Kan komme jeg, sommerparty med forumtroll høres morro ut Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hva med drinken: Kvikkbrønsj1.Kvikklønsj øl til å fylle en miksmaster eller no sånt, mikse delene sammen og voila KVIKKBRØNSJ Eeeh... ? Kan komme jeg, sommerparty med forumtroll høres morro ut Jada, jeg skriver deg på lista ihvertfall! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Musikkforslag: Sanger som har med pirater, seilere eller sjøen og gjøre. Kaptein Sabeltann f.eks, og Eurovision Song Contest musikk Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hva har ESC med pirater å gjøre? Jeg tenker mye i retning av Flogging Molly og Dropkick Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 ESC har en sang i år da som har med pirater å gjøre den heter: Pirates of the sea- Wolves of the sea Ellers er ESC utrolig morsomt å synge til når man er full har jeg hørt xD Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Musikk forslag: Roller Girl, Toy Box, Vengaboys, Absolute Music 1->25, Bailando, Macarena, Weezer, deLillos, PGB, DumDum Boys, Daft Punk. Kutt ut alle bandene bortsett fra Weezer og legg til Replacements så skal jeg vurdere det. Eller, nei. Har gjort meg selv til et attraktivt drapsmål via mine poster på Politikk og samfunn... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 DU KAN FÅ EN CD MED BILLY BLÅHVAL AV MEG! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Vi skal være i hagen min, den er ikke så svær, kanskje 50, er jo rimelig mange det. Har dere hage i det hele tatt? Ligger den bak huset? Har jo gått forbi en del ganger, men kan ikke huske en hage? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hadde vært litt festlig å tatt turen. Må vurderes, absolutt. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 19. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Har dere hage i det hele tatt? Ligger den bak huset? Har jo gått forbi en del ganger, men kan ikke huske en hage? Da må du ha gått forbi feil hus, for vi har hage Lenke til kommentar
n4w Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Blir det grilling eller? Er skikkelig sugen på det nå også btw. Endret 19. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå