j-- Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Og jeg redd for å bli voldtatt av P. Vi alle har våre frykter som må temmes Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er da virkelig ikke skummel Men det kommer andre folk som jeg kjenner også, skal tross alt feire bursdagen min, derfor det hadde vært så kult å fått masse forum folk ned! Så jeg kan betrygge dere med at det kommer noen jenter, dessuten kan jeg ha maks 40 pers. bare så det er sagt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Maks 40? :| Jeg som tenkte noe a lá 200 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Bare 40? Da får man jo et overblikk over hvem folk er tilogmed =/ .. og det er fortsatt pølsefest med 35 gutter og 5 jenter =D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Maks 40? :| Jeg som tenkte noe a lá 200 Vi skal være i hagen min, den er ikke så svær, kanskje 50, er jo rimelig mange det. Bare 40? Da får man jo et overblikk over hvem folk er tilogmed =/ .. og det er fortsatt pølsefest med 35 gutter og 5 jenter =D Er du en av de 35 guttene eller en av de 5 jentene? Endret 18. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er litt usikker. *Sjekke* Japp, jeg går under de 35 guttene. Hadde vist fortsatt pikk 8D Festen kommer til å bli bra uansett! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Javisst! Da er det bare og overtale modern min. Hun er så imot at jeg skal møte folk jeg snakker med over internett. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Da er det bare og overtale modern min. Hun er så imot at jeg skal møte folk jeg snakker med over internett. "mamma, jeg skal møte 40 kåte gutter fra internett og alle skal drikke alkohoooool" Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Men hvor skal dere overnatte? Jeg har ikke plass til at alle skal overnatte hos meg, jeg har igrunn ikke plass til noen Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ehm, telt i hagen er vel en mulighet?Gjerne montert opp under nattens fyll og tull \o/ Ellers har PepsiCo fortalt meg at han stiller som sjåfør, og derfor vil være edru hele kvelden. Hyggelig kar, dette =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Bli full -> sovne i hagen din. Problem solved Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Ellers har PepsiCo fortalt meg at han stiller som sjåfør, og derfor vil være edru hele kvelden. Hyggelig kar, dette =D Haha? Er'u helteit eller? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Bli full -> sovne i hagen din. Problem solved Haha, konge :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Paala, jeg regner med det er plass til meg inne. Det er ikke et spørsmål en gang. Telting 3-4 ganger på en sommer er for mye for meg. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Paala, har dere busker evt. grantrær man kan sovne under i fall det blir regn? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Vis mamma å pappa reiser vekk den helga, så har jeg plass til 4-5 stk inne, så satser på at jeg får hevet de vekk. Vis ikke kan vi telte på hveranda'n oppe.. Sånn lite ute hus greie, så bare å legge noen madrasser eller noe der så kan det sove rundt 7 stk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Woohoo, partay Tar det lang tid å ta tog fra Stavanger til Arendal mon tro? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Men har et problem hvis jeg skulle få lov til å være med til deg. Har du noen plass jeg kunne fått sovet? Eller har du fult? "mamma, jeg skal møte 40 kåte gutter fra internett og alle skal drikke alkohoooool" Vurderte den sterkt ja Endret 18. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Sove plass må e komme tilbake til.. Kan ikke love noe luksøriøst.. Men skal undersøke! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Sove plass må e komme tilbake til.. Kan ikke love noe luksøriøst.. Men skal undersøke! Jeg har plass til et par Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå