j-- Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 jeg er ikke moden, hvem vil passe? Eple Du kommer du, PepsiCo? =D Eple: Jeg finnes heller ikke moden. At all. Men jeg er fortsatt eldre enn deg =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Eple: Jeg finnes heller ikke moden. At all. Men jeg er fortsatt eldre enn deg =DDerfor fikser du røyk og shait til meg, og jeg passer småungene. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Festen vil bli holdt i Arendal, står i første post. Det blir et rent sjørøver party, no ninja's! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Eple: Jeg finnes heller ikke moden. At all. Men jeg er fortsatt eldre enn deg =DDerfor fikser du røyk og shait til meg, og jeg passer småungene. Deal! =D Ehm, for å gjøre det litt lettere for folk (som meg, som ikke har piratklær, og heller aldri ville tatt på meg piratklær) så kan man vel kombinere Hawaii og pirat-opplegget. Piratene kan kidnappe Hawaiifolka og sånt. Hah =D Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Du kommer du, PepsiCo? =D Regner med det =] Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 18+? Njaa... 16-17+ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor i all verden skal det være 18+? Synes vi kan ta den samme linja som forsvaret i USA kjører mtp. homofili. Dont ask, Dont tell. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor i all verden skal det være 18+?Synes vi kan ta den samme linja som forsvaret i USA kjører mtp. homofili. Dont ask, Dont tell. Kanskje dere hadde tengt å drikke sinte drikkevarer.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Ja, men de får jo ikke dere plukke på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Vi er ikke så nøye på om folk under de og de satte aldrene gjør eller får i seg ting som ikke passer alderen sin Derfor kjøper jeg sprit til 12åringer hjemme liksom Men da har vi et tema klart? Piratene kommer og røver de innfødte hawaiianerne og spriten og festen deres og tar de med til den hemmelige sjørøverbasen for å ha en ny og større fest der? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Njaa... 16-17+ Then me might come? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hvor er dette? ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hvor er dette? ^^Ændæl. Eller Arendal, om du skal ha det på bokmål, lizm. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg vil komme. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Njaa... 16-17+ Then me might come? Javisst! Jeg vil komme. Jeg setter det på lista Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Vi trenger fler chicks! Jeg kan sikkert dra med meg noen risørjenter på veien Kjenner også et par i Arendal som sikkert vil komme. Bare for å avlaste trygve og hilde lxm Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Og Eple! Og ja, penisparty er ikke tingen. Dra med deg de tøsene du får med deg inn i volvoen din, Pepsi XD Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Pølsefest ftw! \o/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Og Eple!Og ja, penisparty er ikke tingen. Dra med deg de tøsene du får med deg inn i volvoen din, Pepsi XD Ja faen, hu klarte jeg å glemme, sorryy Jeg er litt redd jeg får juling om jeg kommer i volvoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå