dymoletratag Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 Suddenly, it all turned into a fjortiss-fest! (No harm intended). Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Kansje jeg tar meg en tur til Arendal,det hørest kjekt ut Er forøvrig i Seljord den uken , men det skal nå ikke så mye til å finne seg en buss som skal i den retningen Endret 13. mai 2008 av Missy9001 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2008 Guds død, for et opplegg. Paraplydrinker? deLillos? Min prostata er ikke av den mest selskapssjuke fil, så det er null prosents sjanse til å få se Glinter'n i de greiene her. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 Guds død, for et opplegg. Paraplydrinker? deLillos? Min prostata er ikke av den mest selskapssjuke fil, så det er null prosents sjanse til å få se Glinter'n i de greiene her. *Sukk* Og jeg som hadde håpet så inderlig vel At du, Glint den store, skulle komme lel. Men men, jeg er fortsatt hypp på å komme om det passer og slikt. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2008 folk som er kritiske som syns nesten alt er kjedelig er ofte kjedlige mennesker Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Vil bare si at jeg har fått klarsigna hjemmefra til å reise nedover en tur. Hvordan skal du komme deg ditt? Og hvis du får være med, kansje jeg kan slenge meg på? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 man tar toget Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Går det tog fra Stavanger til Arendal? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Går det tog fra Stavanger til Arendal? Via Nelaug om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Woohoo, da slipper jeg å være avhengig av sjåfør ^^ Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 jeg tar toget som går fra Oslo og da må man stå å vente en time på et nytt tog som går mot Arendal, så man må bytte tog en gang i løpet av turen Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 16. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2008 Blæææh. Om jeg skal ta tog fra Bergen til Arendal må jeg bytte tog to ganger. og turen tar i følge NSb hele 11 timer. ^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) jeg tar toget som går fra Oslo og da må man stå å vente en time på et nytt tog som går mot Arendal, så man må bytte tog en gang i løpet av turen Hvorfor ikke ta tog fra drammen? Da trenger man bare bytte en gang. Red: Her er det jeg fant: NSB Endret 17. mai 2008 av n4w Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 toget fra drammen og toget fra Oslo er akkurat det samme, når jeg går på toget i Hokksund -_-* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2008 Det var nå jeg skulle ønske jeg var et par år eldre, så jeg kunne vært med. Jeg trenger ikke ta tog en gang. Bor jo i Arendal, 10 minutter (til fots) fra Paala. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 Denne må vi spille på festen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 18. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2008 kan hende jeg ikke kan komme allikevel, når fettern min ønsker meg nordover den 20.juli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå